לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קקי של גמל מעופף


לא ברור, לא קשור, פלצני, ויכול להכות ישר בראש. אבל למי שמוכן או מוכנה לאתגר מחכה חומר באמת נדיר, ומי שמספיק משוגע גם יזיל ריר. אין לי קשר לאתר תמונות הגמל הנ"ל, פרט לגרפיקה שגנבתי ממנו. הכותב אינו אחראי לתסביכים שעלולים לצוץ עקב הקריאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

אלימות סקסיסטית בכלל


אז זהו, כן, זו בעיקר בעיה של נשים, כלומר נשים סובלות מזה יותר. הרבה נשים שאני מכיר, ושמסוגלות לדבר איתי בכנות, מספרות שיש מקומות בהן הן מוטרדות בקביעות. ומאותן נשים מעטות, אולי אחת לא זוכרת מצב שהיא היתה קורבן, או לפחות ניצלה בשיניים ממצב של אלימות מינית.

 

זו מכת מדינה, אולי לא רק בארץ, אבל יש גם ארצות שבהן זה פחות קורה.

 

אז הגמל המעופף והמחרבן היום עצמאי, בוגר, ומי שינסה להפעיל כלפיו אלימות בהחלט בבעיה. זה לא אומר שאני לא מזהה מצבים בהם בעיקר גברים מבוגרים ומתוסכלים, אבל לא רק כאלה, בודקים כמה הם יכולים להתקרב לפני שמבהירים להם שהם לא מוזמנים.

 

ואם אני מסתכל אחורה לימים אחרים, בהם הייתי יותר פגיע ופחות מיומן במימוש זכויות, אז כן, לא אחת נפלתי קורבן לאלימות והתעללות, שלפעמים קיבלו גם אופי מיני. אם זה היה מילדים יותר גדולים או חזקים, אם בעלי סמכות בצבא, בעיקר בטירונות. וגם אם זה לא הגיע לאונס, בימינו זה היה מרוויח בקלות לאותו מפקד כמה חודשים של דפוק והורדה בדרגה, אם נציב קבילות החיילים היה שומע מזה.

 

אז המתעללים בדרך כלל מזהים כאלה שלא כל כך יודעים לשמור על הזכויות שלהם, ומתלבשים עליהם. אז אם נראה לך שזה מה שקורה, אני ממליץ לפנות לקו תמיכה מתאים, למשטרה אם יש מספיק ראיות, וכו'. העיקר לעצור את הניצול מוקדם ככל האפשר.

 

 

נכתב על ידי אלון הגמלון , 25/11/2012 15:54  
הקטע משוייך לנושא החם: אלימות נגד נשים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אלון הגמלון

בן: 49

ICQ: 12814945 




8,387

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלון הגמלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלון הגמלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)