לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קקי של גמל מעופף


לא ברור, לא קשור, פלצני, ויכול להכות ישר בראש. אבל למי שמוכן או מוכנה לאתגר מחכה חומר באמת נדיר, ומי שמספיק משוגע גם יזיל ריר. אין לי קשר לאתר תמונות הגמל הנ"ל, פרט לגרפיקה שגנבתי ממנו. הכותב אינו אחראי לתסביכים שעלולים לצוץ עקב הקריאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

תשובות לשאלון השבועי


מה היה החלום האחרון שאת זוכרת שחלמת?
חלמתי על מישהו שחייב לי כסף ומנסה להתחמק

באיזו הרגשה התעוררת ממנו?
אני כועס עליו באותה מידה

יש לך יותר חלומות נעימים או סיוטים?
הרוב די ניטרליים, חלק משעשעים, בעיקר כשאני מתעורר ומגלה כמה הם מוזרים. יש כמה סוגים מפחידים כמו שנשברות שיניים, או שאני תקוע על מקום גבוה בלי דרך סבירה לרדת ממנו, אבל אני הרבה פחות מתרגש מהם ממה שהייתי מסוגל פעם.

יש לך חלום שחוזר על עצמו?
פעם היו כאלה

יש חלומות שיש בהם אותם מוטיבים?
כן

אם את זוכרת את החלומות שחלמת האם זה משפיע על היום שלך?
לפעמים, אם כותבים בבוקר משהו על החלום מאמנים את המוח לזכור אותו.

האם יצרת קשר עם מישהו רק בגלל שחלמת עליו?
זו עוד דרך להיזכר באנשים שמזמן לא יצרת איתם קשר. הכי מצחיק זה שפעם חבר סיפר לי שחבר שלו (שלא חיבב אותי במיוחד אבל היו מצבים שהיינו צוחקים יחד) חלם שהוא ממשש לי את היד. בפעם הבאה שראיתי את אותו טיפוס הוא אכן מישש לי את היד.

האם החלומות שלך מנהלים אותך?
לא ממש. יש בהם יותר מדי רעש בשביל לשקף את האמת החבוייה בתת מודע.

אם היית יכולה לתכנן את החלום שלך איפה הוא היה מתרחש? על מי או על מה היית בוחרת לחלום?
אחת הדרכים הלגיטימיות להיזרק שוב בהודו עם כל המשמעויות, או לעשות סקס עם הרבה אנשים.

לילה טוב וחלומות פז
דלק, סונול, סד"ש, ודור אלון.

נכתב על ידי אלון הגמלון , 26/11/2012 17:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אלון הגמלון

בן: 49

ICQ: 12814945 




8,387

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלון הגמלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלון הגמלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)