לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא אומרת שאסור לקרוא את המאחורה של הספר, כי זה מקלקל את הקסם.

Avatarכינוי:  נהפוֹכהוּ

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

סתם


למה

כבר אין לי מה לכתוב

כבר אין לי זין לכתוב

לא עולות לי שום מחשבות בראש שדורשות פיתוח שידרוש כתיבה

שום דבר

פשוט ריקנות אחת גדולה

אני מפחדת שאני אהפוך להיות ריקה

בלי מחשבות

בלי שום דבר להיאחז בו

בלי מילים שחורות על דף לבן, בלי לקרוא את התקופה הזאת

הכל עובר לידי

שום דבר לא נוגע בי

בזמן האחרון

שום דבר...

אנשים נראים לי סתמיים פתאום

ריקניים פתאום

שטחיים פתאום

אף אחד כבר לא מדבר על מחשבות

 

אני כבר לא יודעת מה אני צריכה לפתוח כדי להיכנס לתוך עצמי

כמו פעם

אני כל כך רוצה לחזור לכתוב וזה פשוט לא הולך

אין

לי

כלום

בראש

שימלא

לי

את

הלב

 

כלום

 

אני לא מרוצה מהתקופה הזאת

ומהאני שבתקופה הזאת

קקי



נכתב על ידי נהפוֹכהוּ , 7/7/2008 02:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנהפוֹכהוּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נהפוֹכהוּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)