לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כפולני משועמם חסר חיים


אדם חכם אמר פעם:i want to fuck a dog an his ass טוב אני לא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

יא מאן שביתה!!!!


סוף סוף הארגון החליט שהמורים שלו לא ילמדו בכלל לכן חצי מהמערכת שלי מתבטלת!

הבעיה שיש גם מקצועות שאני רוצה ללמוד למשל כלכלת בית ושל"ח (אני גיליתי שאני ממש משפר את הציור בשיעור הזה) לעומת זאת אנגלית וצרפתית מתבטל אז זה מתאזן.

ולנושא אחר, גיליתי שבכיתה ט' הילדים הם כמו בכיתה ב', לדוגמא: נכנסתי לכיתה גיליתי שחם לי אז יצאתי לשבת על הספסל במסדרון, אחרי 2 דקות קלרה באה והתיישבה לידי כי היא תמיד יושבת שם ואז עוד חברה שלה באה והתחלנו לדבר, עכשיו 3 ילדים חושבים שאני פריק (יכול להיות שהג'ינס, החולצה השחורה והאולסטאר שלי קצת עזרו בעניין)

ועוד חידוש למי שלא יודע המחנכת שלי זונה! היא ילדה בחופש והיום היא חזרה ללמד אז רצינו לעשות לה מסיבת הפתעה, אספנו כסף, קנינו מתנה, אפינו עוגה (בשביל זה יש כלכלת בית) הבאנו כיבודים וכו' וכו'

מה היא עשתה אחרי שהייא מסרה לנו קצת הודעות שנוגע לשביתה? לימדה! שרמוטה, לא יש מיולך עוגה וכיבוד, תהני מזה!

אוקי לנושא אחר

טוקיו הוטל הגיעו לארץ להופעה וסבבה והכול, לא הייתי שם מהסיבה שיש להם רק שיר יפה אחד, ולא הייתי בארץ בכלל ולסולן יש חמוס ישן על הראש.

חשבתי לעצמי ששבוע הבא כבר לא יהיה מי שיזכור אותם, גספרתי בישראבלוג 8 בלוג להערצה ולסגידה שלהם, פאקינג שיט איך אפשר להעריץ להקה שמבתססת על שיר וחצי?

בנימה קצת שמחה אני אפרד הפעם בבדיחה: שוטר מסייר ברחוב ורואה שיכור דופק על עמוד תאורה, הוא מחליט להשתעשע ואומר לשיכור "לא נראה לי שיש מישהו בבית" והשיכור עונה "הם בבית, האור דולק"

לילה פולני

נכתב על ידי , 14/10/2007 16:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30

תמונה




551
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשועמם באדם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשועמם באדם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)