לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Tiras

בת: 33

MSN:  תבדקו איפשהו ברשימות, יא בטטות

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

אין כוח, אין מוח.


כפי שאפשר לראות, זנחתי את הבלוג וגם אין לי שום כוונה להשיב אותו לחיים (לא שהם היו כאלה מזהירים לפני כן).

סתם בשביל עדכון מינימלי ביותר - חזרתי מאיסלנד, היה כיף וקר, אני שונאת את החום של הארץ, אני שונאת מנטליות ישראלית, אני שונאת ונעלבת שישראלים מזהים אותי בתור ישראלית בחו"ל (אני הדבר הכי אשכנזי ולבן שקיים. הדבר האחרון שיתאר את המראה שלי זה "ישראלית" גאד דאמט).

 

 

הנה תמונה להמחשה שהיה כיף וקר:


 

הנה תמונה להמחשה שהיה כיף וקר ובכל זאת אזרנו אומץ והתפשטנו לבגדי ים, לפחות המים היו רותחים. (אגב, המקום נקרא "הלגונה הכחולה" - תחשבו על גירסה משופרת בהרבה של חמת גדר).

 

 

בפועל יש טריליוני תמונות וגם סיפור שכתבתי במשך חצי טיול בשביל להעלות פוסט.

כמו שאפשר לראות - הפוסט לא פה כי נמאס לי מהבלוג. אני מתכוונת להשאיר אותו בשביל לשמר את הזכרונות שכתבתי פה (יומן, או לא יומן?) ואולי לעדכן במצבים של שיעמום קיצוני.

 

 

רוצים לפרסם פוסט שלי במעריב. חה.

 

 

 לכו תאכלו תירס חם.

 

נכתב על ידי Tiras , 20/9/2008 19:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ב-25/9/2008 14:56
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTiras אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tiras ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)