לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life sucks.


החיים בזבל, מסריחים זה נכון.אבל לא נורא.פשוט חיים את זה.בסוף זה יגמר לא לדאוג אבל כאילו,לא צריך לגמור את זה בכונה! למה? כי אם אתם חיים אתם מפסידים את החיים ולמה לא לחיות ולהפסיד את החיים אם אפשר לחיות ולא להפסיד את החיים שבמילא נגמרים, לא צריך להתאמץ[?!]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

2007..


סיכום 2006-

מה לא עשיתי בשנה הזו, מה לא חוויתי..גם לטובה וגם לרעה,

זאת הייתה השנה הכי מדהימה ומלאת אושר בחיים שלי, אך עם זאת גם המגעילה והדכאונית.

בכיתה ה' הייתי סתם אופטימית טיפשה שהאמינה שהשמיים מחייכים,שגשם זה דמעות של ה' ועצב הסברתי כ"הרגשה מוזרה בבטן"..

בחופש הגדול התחלתי להשתנות ולהיות יותר מודעות למה שקורה סביבי, עם זאת גם הרווחתי יחסית הרבה חברים אמיתיים ונאמנים, התאהבתי-או יותר נכון הבנתי שאני באמת אוהבת את הילד..עזרתי לחברים להורים ולכולם, הייתי עצלנית..נכון [אני עדיין], אבל לעזור לאחרים נ[ו]תן לי הרגשה טובה.

פתחתי את שנת הלימודים עם חברות וחברים אמיתיים

השתפרתי בלימודים, עשיתי עבודות, התכוננתי למבחנים.

הבנתי מי חברים אמיתיים ומי לא, במי לבטוח ובמי לא.

אתמול בסילבסטר סתם ישבתי והשתעממתי בבית, ציפיתי שנסתובב ולפחות חיבוק אני אקבל ממנו.

דידי [כבר לא כ"כ] קשוח ואפל/m\

בבקשה תיכנסו.

נכתב על ידי , 1/1/2007 20:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -bari- ב-8/1/2007 22:32



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




1,737
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאקה פאקה-hate. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאקה פאקה-hate. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)