לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

מחשבות על הקשבה והתפתחות


בא לי להתפתח עוד שלב. אני מרגיש את זה בא.
אולי אני בהתפתחות של עוד שלב ואת זה אני מרגיש.
אני רוצה לחוש עמוק יותר, להיות שקול יותר,
להרגיש נכון יותר. יותר מכוונן.

אם אבחר יש בפני שפע מטרות לשנה הקרובה,
שפע של הזדמנויות לעשייה.
כל אחד מהתחומים הללו יפתח אותי.
אבל מה אעשה אינה השאלה, אלא איך.

העולם החיצוני ודרכו הם מסלול אחד.
הקרבה שלי להוויה שלי, לרגשות שלי הן מסלול נוסף.
פעם אמרתי שאחריות=אהבה, אני רוצה באחריות גדולה יותר.

אני נוטל רעיון, אמונה ומגדיר דרך פעולה (נאמר סוג פרנסה)
ואז מגיע למקום שחשבתי עליו (נאמר הכנסה מסויימת)
נותר לי לבחון איך אני מרגיש עכשיו. האם כפי שדמיינתי?
האם אני מסופק? או שיש לי חזון חדש?

אני עומד על קרש הקפיצה בבריכה כרגע, ומסתכל במים.
אני צריך להחליט האם הם לטעמי, בטמפרטורה הנכונה, בעומק הנכון.
אני מתלבט איזו עוצמה לשים בכל אחת מהמטרות שהגדרתי לעצמי.
ואיזה סוג של אנרגיה: מתלהבת, ממתינה, חושבת, עושה.

הפעולות כבר נעשו, העתיד כבר נקבע, נותר לי רק לחוש בטעמו של העתיד הזה.
האם הוא מוצא חן בעיני? האם אני משתף פעולה? ובאיזה אופן.
אני צריך להכניס תוכן והשראה למעשים שאעשה בקרוב.
מהם? מאיזה מקום אני פועל? לאיזו מטרה?

דבר אחד חסר לי בתקופה האחרונה, שקט.
ללא מוזיקה, ללא מאמץ, ללא דיבורים. שקט.

אני שומע את הנשמה שלי מדברת כאן.
לי נותר רק לכתוב את המילים.
נותר לי רק להבחין בבחירות שכבר עשתה עבורי
ולשתף פעולה. אני חושב שזוהי משמעות המלה אמון.

לתת אמון בבחירות שמישהו אחר עשה עבורך.
כמה שזה קשה. וכאן זה אפילו לא מישהו אחר, זה אני.
לתת אמון בבחירות שאני עושה עבור עצמי. זה צעד ראשון.

תודה שעזרתם לי להקשיב. לעצמי.




נכתב על ידי , 14/9/2006 20:36  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-17/9/2006 23:40



Avatarכינוי: 

בן: 50

MSN: 




18,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)