לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

הנה זה בא


עכשיו אין לי ספק, יצאתי לדרך חדשה.

עליתי שלב, קיבלתי דרגה.


הרגשתי שמשהו מתרחש, הרחתי אותו מגיע.

הדברים שקרו הרגישו עצומים, והתבררו ככאלו.

היום קיבלתי גושפנקא (חותמת) לעניין.

הרגשתי עצב.


בכל פעם שאני עובר לחדש, אני מוותר על דפוסים ישנים שאהבתי, על התנהגויות שכבר אינן משרתות אותי. יהיו אלו שישאלו מדוע לך לוותר על דברים שאתה אוהב?
והתשובה היא פשוטה: בעבור דברים שאוהב אף יותר.

וכשאני מוותר על משהו ממני אני חש בעצב. נמצא בתוכי, עולה אלי.
כך אני חש כשאני קופץ מדרגה. עובר שלב.

אז הנה אני שמח להכריז: עשיתי עוד צעד קדימה.

מהיום אינני רק תינוק שזוחל, אני תינוק שכבר הולך.

אני חש מבורך.


מאחל שפע והתקדמות לכולכם.







כדי לשנות, הכרח גם לגעת בקשה, בלא נעים.

אולי אצטרך לדבר על דברים שיגעו במקומות שלאנשים אחרים כואב בהם?
ומה אם זו הדרך למקום מסוים?
האם אני מוכן להיות פחות אהוד כדי שאוכל להשפיע?

אני מאמין שיש שלב שבו הדבר בלתי-נמנע.

מכיוון שמגיע השלב שבו אתה מבקש להביא את החדש ודבר כזה בהכרח ידרוש מאנשים להתמודד עם הישן וחסרונותיו.

אז אם לא נעם לכם משהו שכתבתי, אנא, קראו שנית.
נכתב על ידי , 29/11/2006 18:13  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-4/12/2006 19:10



Avatarכינוי: 

בן: 50

MSN: 




18,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)