לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

אני ואני


כשהשקעתי במטרות רוחניות ובהעלאת המודעות שלי, התפתחו חיי המודעים, התחזקו קשריי לאנשים אחרים וגופי היה בריא.

כשהשקעתי במטרות גשמיות, השגתי מטרות גשמיות אך מודעותי נכנסה לשלב נמוך יותר, גופי מתקשה וקשרי עם העולם החיצון רופפים.

חברים, המסע קשה וארוך. אני עייף ומיוגע. איני מלין, רק מבחין.

אך עם זאת, בתוך אותה מרירות חבוי שוקולד.

כמה ברורה האבחנה, כמה נדרש כדי לשנות!!

אני קורא כאן  ורואה פרפרים חופשיים, רוחות אמיצות, שכלים בהירים, ידיים מושטות, אנשים אובדים, הרבה שאלות.

גם הכאב הוא חלק ממזור.

המציאות קורצת לי, קוראת לי לעשות. מבטיחה הבטחות חמימות.

הרגש שלי קורא לי לבכות, לתת דרור, לתת לרגליים לרוץ.

אני פוחד, לא ממה. אין ממה לפחד.

אני פוחד כי אני אנושי, כי נעזבתי בעבר, כי אני חווה פגיעות מחודשות, כי ההישרדות מופיעה מדי פעם מחדש.

במוחי נמצאות התודעות הבהירות ביותר, המופלאות ביותר.

בגופי נמצאים הפחדים, הכעסים, התיסכול.

ידי נושאות גם את זה וגם את זה.






נכתב על ידי , 10/7/2007 03:07  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-24/7/2007 01:06



Avatarכינוי: 

בן: 50

MSN: 




18,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)