לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

ספר המטרות של גלנה


ספר המטרות של גלנה

(מתוך מרק עוף לנפש)

 

בשנת 1977 הייתי אם חד הורית עם שלוש בנות קטנות, תשלומים על הבית, תשלומים על המכונית וחלומות שבורים.

 

ערב אחד, השתתפתי בהרצאה. המרצה אמר שהמוח חושב בתמונות, לא במילים.

 

כאשר אנו רואים תמונה בצורה ברורה  מאד בדמיוננו, היא תהפוך למציאות.

 

התפישה הזו יצרה לה פינה בלבי. החלטתי לכתוב רשימת תפילות ולהפוך אותן לתמונות. התחלתי לגזור תמונות מעיתונים ישנים ולהרכיב תמונות שתראנה את חלומותיי. סידרתי אותן באלבום תמונות והמתנתי.

 

התמונות שלי היו מאוד מדוייקות:

 

גבר נאה

 

אישה בשמלת חתונה וגבר בטוקסידו

 

זר פרחים

(אני רומנטית)

 

תכשיט יהלום

(אלוהים אהב את דוד ואת שלמה והם היו האנשים העשירים ביותר עלי אדמות).

 

אי בקריביים

 

בית נחמד

 

רהיטים חדשים

 

אישה שבאחרונה קבלה

משרת סגן נשיא בחברה גדולה

(עבדתי בחברה שבה לא היו נשים בעמדות בכירות, רציתי להיות האישה הראשונה במשרה בכירה).

 

 

 

כשמונה שבועות לאחר מכן נסעתי בכביש המהיר, בשעה עשר ועשרים בבוקר. לפתע חלפה על פני מכונית קדילק נהדרת, אדומה ולבנה. הבטתי במכונית משום שזו הייתה מכונית יפה. הנהג הביט בי וחייך ואני חייכתי חזרה. עכשיו הייתי בצרות.  האם זה קרה לכם פעם? ניסיתי להעמיד פנים שאינני מביטה. "מי? אני? לא הבטתי בך". הוא נסע אחרי במשך שלושים הקילומטרים הבאים. זה הפחיד אותי מאוד. נסעתי קצת וראיתי שהוא נוסע אחרי. חניתי וגם הוא חנה...ולבסוף התחתנו!

 

ביום ראשון שאחרי הפגישה ג'ים שלח לי זר ורדים. אז גיליתי שיש לו תחביב. הוא אהב לאסוף יהלומים. גדולים! והוא חיפש מישהי שיוכל לקשט אותה... התנדבתי מיד.

יצאנו במשך שנתיים ובכל בוקר יום שני קבלתי זר ורדים ומכתב אהבה.

 

כשלושה חודשים לפני שהתחתנו ג'ים אמר לי: "מצאתי את המקום הטוב ביותר לבלות בו את ירח הדבש...

סנט ג'והן אי בקריביים". צחקתי ואמרתי, "לא היה עולה בדעתי!"

 

לא סיפרתי לו על ספר התמונות שלי עד שג'ים ואני היינו נשואים כמעט שנה, כאשר עברנו לבית חדש והנהדר שלנו וריהטנו אותו בריהוט חדש ואלגנטי. הסתבר שג'ים היה סוכן מכירות ראשי לחברת רהיטים מצויינת. דרך אגב, החתונה נערכה בלאגונה ביץ' קליפורניה.

 

שמונה חודשים לאחר שיצרתי את ספר התמונות שלי, הפכתי לסגנית נשיא של הענף כח אדם בחברה שבה עבדתי.

 

זה אולי נשמע כמו סיפור אגדה,

אבל הוא נכון.

ג'ים ואני הכנו ספרי תמונות רבים מאז שהתחתנו.

אלוהים מילא את חיינו באמונה חזקה.

החליטו מה אתם רוצים בחייכם.

דמיינו זאת בחיות רבה.

הכינו לכם ספר מטרות.

הפכו את חלומותיכם למציאות

בעזרת תרגיל פשוט זה.

 

אין חלומות בלתי אפשריים.

 

וזכרו, אלוהים הבטיח לילדיו

כל מה שליבם חפץ.

גלנה סלסבורי

 

נערך ונכתב בידי מור גיל  - מנחה ומורה למודעות עצמית.

 

מה שאני רציתי להוסיף עבורכם זה שלפני חצי שנה תליתי בחדרי את המשפט הבא:

ארכימדס: תנו לי מנוף גדול וארים את העולם

אהבה: תנו לי מפיק מוזיקלי וארים את העולם

 

היום, חצי שנה אחרי, אני נמצא בעיצומו של הקלטת דיסק כלבבי. (עם מפיק מוזיקלי....)

 

אגב, אגלה לכם, המשפט הבא עומד להיות: יש לי זוגיות שלוה ומאושרת.

נכתב על ידי , 5/8/2007 17:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-3/10/2007 19:34



Avatarכינוי: 

בן: 50

MSN: 




18,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)