לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

פידבקים ראשונים


השתתפתי בסדנא שנותנת חברת תקליטים שמטרתה לעזור למוזיקאים ישראלים לנהל את עצמם ולהצליח בחו"ל.
אחלה סדנא, אחלה רעיון, כבר פעם שלישית שאני שם.

מי שמארגן את הערבים האלו שמו ג'רמי. בעבר מגלה כשרונות עבור חברת התקליטים קולומביה. והיום הוא זה
שמפיק ומארגן הופעות גדולות שמגיעות מחו"ל.

יש להבין. בקרוב אסיים את התקליט. גם אם המוצר מעולה (כפי שהוא אכן) אין כאן שום הצלחה מובטחת.
ישנה רק דרך התנהלות. שיווק, בניית תיק עיתונות, תדמית, קשרים. ז"א דרך נוספת. העומדת בפני עצמה
ברמת האתגר וההשקעה שהיא מיצגת.

אותו ג'רמי, בשבילי הוא דמות מפתח.
א. כי הוא בעל נסיון -הוא מכיר את הדרך הזו ויודע איך מתנהלים העיניינים.
ב. כי הוא איש חשוב... - הוא בעצמו מרים היום קונצרטים והפקות שהם בסדר הגודל שאני שואף אליו לעתיד.
(חשוב - עוסק בדברים רלוונטים בסדר גודל גדול...)
ג. הוא אינו גובה דבר עבור שירותיו. - מה שמבטיח כאן יושרה מלאה מצידו. (יש לו עניין יעשה, אין לו לא יעשה.)

ביקשתי כמה דקות מזמנו לאחר הסדנא. עומדיםם בפאב, אני מצמיד את האם-פי שלי לאוזניו ומשמיע לו את השיר הראשון
של התקליט. - מהרגע הראשון אני קולט שעיניו מתרחבות, עולה לו חיוך והוא מה זה מבסוט....4 דקות, 4 דקות תמימות
הוא עמד והקשיב לשיר עד תומו, נהנה מכל רגע. וכשסיים, אמר לי שני דברים חשובים מאד:

1. השיר שלך מסחרי. ז"א יש לך אפשרות לשווק אותו.
2. ההפקה ברמה בינלאומית.

אלו דברים שהיוו אישוש למה שאני כבר יודע. אבל חשוב לשמוע שוב ושוב.

הוא הציע לי להיפגש איתו בשבוע הבא כדי לפרוש בפני את אותה דרך שאני צריך לעשות מהנקודה הזו ואילך.
ואני יודע שאם יש אדם שיודע ומכיר את החומר טוב מכל אחד שאני מכיר, זהו האדם.

אגב, גם יזהר אשדות המקסים ויאיר ניצני שנכחו במעמד הסדנא וסיםרו על חלקם בהצלחתה העולמית של עופרה חזה.
הידעתם שבשנת 1988 שירה "אם ננעלו" צעד ברוב מדינות אירופה בראש המצעדים??? ומכר 2 מיליון סינגלים וכמיליון עותקים?
גם האדונים הנכבדים הללו קיבלו עותק מהשיר החדש שלי....

זהו לבינתיים.

אני ממשיך לפעול. להכין ביוגרפיה, לפעול לעיצוב החוברת של הדיסק ולעשות חזרות לקליפ שצילומיו מתחילים בקרוב....







נכתב על ידי , 25/9/2007 01:54  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-10/10/2007 12:56



Avatarכינוי: 

בן: 50

MSN: 




18,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)