לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

חשוב ביותר!!


לחבר הטוב ביותר שלי קוראים בני.

לבני יש הכל בחיים, נשמה טובה, עניין,  חיוך, חוכמת חיים, מבוסס כלכלית ובעיקר הוא חבר טוב.


לי יש פרוייקט: בני מחפש את אשת חייו ואני אומר: אפשר.


תאריך היעד: 3/06/07


ביקשתי ממנו לכתוב 30 מילים על עצמו ועל המיועדת.

מכן\מכם אני מבקש: שימו בצד את כל הדעות הקדומות ויאללה, הסתכלו מסביב מי המתאימה, היכן היא, אולי מתחת לאפכם.

כג'נטלמן, אין לי ספק שלא משנה איך יתפתחו העניינים, כל אחת שתיפגש אתו, תצא נשכרת.


אז הנה:

בני

בן 39 , בן מזל גדי.

השכלה -

גם מהנדס תקשורת (טכניון..)

וגם מטפל ברפואה משלימה (טיפולי מגע והילינג)

על עצמי -

בחור נאה, 185, מבנה ספורטיבי (יוגהבעיקר)

אוהב לחיות.

אוהב בית ואוהב לבלות,

 אוהב;לעשות ואוהב לנפוש.

 איש שיחה ומקשיבן מקצועי.

 ניסיון חיים עשיר, תבחרי תחום...

 לא משתעמם בקלות וגם לא משעמם איתי

מחפש -

נסיכה לממלכה הפורחת,

 אישה אמיתית ששמרה על הילדה שבלב,

נעימה ומהנה, חמה וחכמה.



זכרו מהי עוצמתו של זיווג אמת.

ופנו אלי במייל [email protected]

נכתב על ידי , 6/3/2007 21:55  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק על עצמי ב-15/3/2007 17:02
 



גמד המשאלות


קיבלתי הזמנה מאנרג'י נותנת האנרגיה, להביע משאלה ולבקש מעוד שלושה אחרים לעשות זאת.


אז משאלתי היא: להשתתף בתוכנית רדיו כאמן אורח או כעורך מוזיקלי או כשדרן.


ואני מעביר את היכולת להביע משאלה שתתגשם ל..

חומות של תקווה

שדונית

מילולי
נכתב על ידי , 6/3/2007 16:48  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-7/3/2007 22:12
 



שעות


סיימתי לראות את הסרט "השעות" עם מריל סטריפ, ניקול קידמן וג'וליאן מור.
סרט נהדר בליוויו המוזיקלי של פיליפ גלאס הנערץ.

סרט שהזכיר לי מדוע שווה לחיות.

סרט שהזכיר לי את הבחירה שבויתור על נוחות למען חוויתך את מי שאתה.

סרט שהזכיר לי שלכל דבר יש מחיר - גם לבחירה בחיים.

והמשפט מהסרט: You can't find peace by avoiding life

נכתב על ידי , 5/3/2007 15:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-6/3/2007 17:02
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 49

MSN: 




18,419
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)