לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

שיר הלל לאפשרות הבחירה


לו רק היה לי את האומץ שיש לי
לו רק היתה לי החוכמה שיש לי
לו רק היה לי היופי שיש לי
לו רק היתה לי התבונה שיש בי

לו רק הייתי אוחז בידך כפי שאחזתי
לו רק היית מפשקת את שפתייך כפי שפישקת
לו רק היית שמה את ידייך מסביבי כפי ששמת
לו רק היית נעתרת כפי שנעתרת.

לו רק היה העולם סובב סביב עצמו
לו רק היה מספיק חמצן עבור כולם
לו רק היתה אדמה להניח עליה את רגלינו
לו רק היו שמש וירח גם.

דווקא משום שהכל מובן.
דווקא משום שהכל אפשרי ואפילו מובטח
דווקא בגלל זה
יש כל כך הרבה מאפשרות הבחירה.




נכתב על ידי , 4/3/2007 01:09  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-5/3/2007 23:24
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 49

MSN: 




18,419
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)