לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007


דווקא מתוך הפחד אני חש גדולה

דוקא מתוך הויתור העמוק ביותר אני מחזיק באמת על מה שאני רוצה.

ואף כי אני חש עצב עמוק עכשיו וכאב

אני מרגיש את גורלי מפעם בי

את הלמות צעדיו בסמטאות חיי

צלצוליו מכים בי עכשיו

הוא זוקף את ראשו, ראש נחש

מביט בי , בעיניו הזוהרות

ואומר: אתה!




נכתב על ידי , 11/3/2007 23:38  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-17/3/2007 09:12
 



דרושים


לעבודה לא שגרתית.

אנשים עצמאיים, פרפורמרים, יחודיים. שבאופן טבעי מוכנים להקסים קהל.

בעלי ידע רב, כללי ובתחומם. בעלי  lovebilety

קואוצ'בל, שמוכנים להיכנס לתוך משפחה תומכת.

שאינם תלויים בעבודה אלא משלבים אותה כשיש להם אפשרות.

מתאים לחיילים, סטודנטים, אמנים וכל מי שלו"זו גמיש.


הכשרה מיידית, תחילת עבודה בהקדם.


נתינת מערכי שיעור אל מול תלמידי גן  עד כיתות י'.

למתאימים סיפוק והתפתחות מדרגה ראשונה.


אם אתם יכולים להמליץ למישהי\ו על המודעה הזו, עשו זאת.

קשר למייל: [email protected]



נכתב על ידי , 11/3/2007 05:32  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-16/3/2007 00:06
 



לאחר מחשבה





ובכן, לאחר שהחלטתי לעזור לבני למצוא את אשת חיקו.....


התעורר בי הרצון לחבוק גם...


אז..... כן, אני פותח את שערי.


אני לא יכול לחשוב על מקור מהימן יותר למידע עלי מאשר בלוג הנ"ל.


אולי עובדה אחת, אני גר בת"א.
וכמובן כל שאלה שתעלה...

בכל מקרה, תכונות מוערכות: חכמה, תבונה, חום, ומי שיודעת לעמוד על הדרך שלה.

אז נשמות טובות.....שניים במחיר אחד.

כמובן שאעדכן (ללא חשיפת פרטים) על התקדמות :)
נכתב על ידי , 10/3/2007 19:47  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-16/3/2007 22:55
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 49

MSN: 




18,419
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)