לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

12/7 שעות זה לא סוף בעולם



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

HIIIII


אוקיי אני יודעת אניממש חוצפנית כי לא הדקנתי כבר מלללא זמן אבל זה בגךך שאין לי ממש זמן כוח ואני משתמשת באיזהי תוכנה חרא כדי שיהיה לי פה עברית.
אממ "שנה טובה" עם לא ראש השנה לא הייתי לוכחת תצמי בידיים ומעדכנת.
כול הכבוד לאלו שהלכו למגדעית@!!@! ממש כל הכבוד!
פה נירא לי כבר פעם כתבתי אבל אני יכתוב שוב יש 2  סמסטרים בכל סימסטר 4 מקצועות שונים
נגיד בסימסטר הזה יש לי מטמטיקה אז בסימסטר הבה לא תיהיה לי מטמטיקה מצד אחד זה טוב מצד שני עד לשנה הבאה תרוב שוכחים.
אז פה בכל סוף סימסטר יש לך משו כמו בגרות שעם אתה עובר את זה אתה עובר את המקצוע.
בסימסטר הזה יש לי פאוטוגראפי אני לומדת לצלם צמונות ואיך לפתח תמונות וזה ממש מגניב אחרי זה יש לי ביזנס ו אומייגאד המורה מזה פוסטמה כולם ממש שונאים אותה.... אחרי זה יש לי צרפתית ומטמטיקה וסימסטר הבאה יהי לי אנגלית אזרחות סיינס0 שזה  מדעיים פיזיקה וכימיה ביחד והיסטוריה.

זה כל כך מוזר שאת כול התוכנית הטלוויזיה שהיסתכלי בישראל עם כתוביות פה אני מסתכךת בלי כתובית ו סוף סוף אחרי שנה ומשו אני מבינה הכל11 וגם את כל הסרטים שאני רואה=99
אממ אני השנה הכרתי כל כך הרבה אנשים שאני ממש שמחה אני יסים תמונה של ההם בהזדמנות אולי אפילו בפוסט הזה מי יודע חיחיחיח
אממ בחופש היה לי מומומומולדת אז עשותי אותו במקום כזה מגניב שבו שיחקנו באולינג ו эליזר טאג
" שזה כאלו רובים עם ליזר שאתה יורה באנשים.

אמא שלי עכשיו בישראל11 מאנייקית
יש מצב ענקיי שאני ינסע לישראל בדצמבר יאיאי
אני ממש מקווב שיצא לי בזה.
אני עדיין עובדת ב"עיתונים" זה לא כזה רע ואני מקבלת שם ממש טוב אז בינתיים אני עובדת רק פעם בשבוע.

כול כךךךך קר פה עכשיו זה מזה מעצבן
הכי מעצבן שכשהידיים ניהיות כפואות זה ממש לר נעים.

אממ סבא שלי מאמריקה פה כי הוא עושה ת"פדבל" עם אבא שלי ו ליפני כמה זמן גם דודה שלי ובת דודה שלי וסבתא שלי באו 4 פעמים אז היה כיף חחחקול
הישראבלוג הזה עכשיו לא מביא לי לעלות תמונות... ךא יודעת למה אז אני יעשה את זה פעם הבאה.
יש לי עכשיו ביזנס"מחשבים וביזנס כזה ביחד" אז אני נמצאת על המחשב שרבה אז יש מצב שאני רציני רציני יעדכן תבלוג פםע ב חחח
ועם ז'אנקין עם את קןראת את זה אז אני יתקשר אלייך במשך השבוא ההבאה פשוט היתקשרתי אלייך בראש השנה ולא היית בבית אז אני יתקשר שובףפףפ
אממ אין לי כוח להמשיח תפוסט הזה אזזז המשך יבוא חחחח
ביי בייסבבי
3>


נכתב על ידי , 5/10/2008 03:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,686
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiora:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liora:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)