לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתגמי סבא ושות’’


פה אנחנו מזיינים את השכל אך בצורה מתוחכמת,אינטיליגנטית,ועמוקה...לא כל אחד יוכל להבין את המשמעות העמוקה שמאחורי הפתגמים שלנו :)

כינוי: 

בן: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הסיפור המלא: כך השגתי לסבא חמישסטית


זה הייתה עוד יציאה משעממת למציצים שסבא אומר:"היום אני הולך לזיין" ובסוף (כרגיל) לא עושה כלום.

הרגשתי שאני חייב לעשות משהו למען ידידי הקשיש שכבר לא בכושר כמו בימים הטובים ההם.

כדי לתת לסבא "תמריץ" נחמד הבטחתי לו שאם הוא ישיג טלפון מאיזה ילדה שהייתה שם(ארומה) אני יעשה סיבובים באבן גבירול כשרק בוקסר (עם דגל אנגליה) לגופי ואצעק "god save the queen" להגיד אתה אמת לא חשבתי שהוא יעשה את זה,אולי זילזלתי,ואולי סתם לא איכפת לי...הוא עשה את זה,אומנם זה היה מלוכלך כי הוא סיפר לה על ההתערבות אבל אני עומד במילת הכבוד שלי,ועשייתי את זה,דווקא היה די נחמד.

מקווה שיצא לו משהו מזה לזקן שלא עשיתי את זה לחינם.

בקרוב תמונה של הבוקסר המפורסם וה - SMS שסבא שלחה לבחורה המאושרת יום אחרי.תהנו!

 

ולסיום משפט נחמד שדין המציא בתחילת דרכנו:

"בקו 5 יש אנשים מוזרים,אך בצל הערבה זה לא הכרחי!"

 

תזכורת - בארכיון ניתן למצוא משפטים ואיך הכול התחיל.

בצד ניתן לראות את צוות הבלוג/ממציאים/הוגים וכ'ו.

נכתב על ידי , 2/7/2006 20:34   בקטגוריות אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,528
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל2 פילוסופים בחוף מציצים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 2 פילוסופים בחוף מציצים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)