לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There are many roads to Insanity


The test of a first-rate intelligence is the ability to hold two opposed ideas in mind at the same time and still retain the ability to function.

כינוי:  Freya

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2007

שילוב של עייפות, שיעמום ולחץ לעדכן. תמונות.


טייק 2.


היה נוראי בשני-שלישי,

ע נ ק בשישי-שבת,

ונחמד בראשון-שני.

וככה אני יכולה לסכם את השבוע שלי.

ורק בגלל שנגמר החודש ולוחצים עליי לעדכן, אבל אין לי מה לספר, אני ארצח אתכם באכזריות עם שלל תמונות הזויות.

לא הרבה, אבל מספיק בשביל לגרום טראומה כה חזקה,&nbsp;שעורך הדין שלי ישמח סוף סוף לקבל תיק עם השם שלי מתנוסס עליו, ולפתור אותי מלשלם לכם על פסיכולוג+לגרום לכם לשלם את הוצאות המשפט.

איי, איי.. עורכי הדין של היום. (נופר, ירדן, אני סומכת עליכן פה.)


עכשיו כשסיימנו להשתטות, נעבור לחלק האומנותי. (או משהו סטייל אבינועם-פדופיל-מירושליים)


**רצה לצלם**

**חוזרת**

**עורכת בצורה מאגניבה, אבל זה פשוט לא הולך**

**אז סתם כותבת משפטים ארוכים כדי להעביר את הזמן**


אוקיי, נגמרו התירוצים.

אבל בכל זאת יצאה לי עריכה מפגרת.


הנשיקה הלסבית הראשונה שלי D:


ממ... עקומה? כן.


ממני למי שבאמת מספיק משועמם להיות פה D:

(למי שלא הבין, זה סוגשל נשיקה :\)


מחקה ברוע לב את בתאל.

(הו, השנינות. רוע לב. מוחעחע. אין לי עין.)


אין לי מושג איך, למה, ומה פשר הדבר הזה שעשיתי פה.

לחצתי על כפתור לא נכון באימג'שאק, והתלהבתי.

אבל.. יצא.. בסדר.


התגלות אלוהית, סתם כי ככה בא לי.


המ. בוהו. החיים בזבל.

איכ XP


לאאאאא יצא מפוקסל.


אתם לא רואים, כי השיער מסתיר, אבל אני קורצת. (לא, לא אכלתי משהו חמוץ :\)


ובין הדברים היותר נסגדים שקנו לי ליומולדת-


זהו. נייייגמר. D:


ולסיום,

אנשים! ממש משעמם לי!

תבקשו ממני אישורים במסנג'ר (אפשר גם באייסי, אבל ההעדפה היא המסן) ונדבר עד השעות הקטנות של הלילה D:


נ.ב.

בתאל, אני יודעת שאת רואה את זה. (כי שלחתי לך לינק לעידכון, חכמה XD)

ואני יודעת שכבר אמרתי לך את זה,

אבל רציתי להגיד לך שוב-

אמרתי לך DDDDD:

ואת כוסית. D:


שחק 3>


עריכה:

אני ואחי הגדול יושבים אחד ליד השני, משחקים סוליטר קרב.

פתאום הודעה.

עצרנו, ובדקנו מי המטורף הכותב "hiiiiiiiiiiiiiiiii" במסנג'ר.

קטייה מביירות.


אומפגד, מי זו לעזאזל?!

נכתב על ידי Freya , 30/10/2007 00:50  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rory O'shea was here ב-31/10/2007 21:20



19,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Freya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)