לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There are many roads to Insanity


The test of a first-rate intelligence is the ability to hold two opposed ideas in mind at the same time and still retain the ability to function.

כינוי:  Freya

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007

ציצים, פורנו, וכדומה.


 

 

אאאאאאאא.

סתיו השתלטה לשחק על הפרו !!

[והבלוג .. גם.]

 

אזזזזזז.

אתם באים לפה הרבה ?

 

~חקירה על אח של שחק~

 

Stav אומר/ת:

איך הוא נראה ?

קאטה 3> נאוצ'ה D: אומר/ת:

כמו ילד בן 9 >.>

Stav אומר/ת:

בן כמה הוא ?

קאטה 3> נאוצ'ה D: אומר/ת:

9 XDDD

 

 

בחיים לא תהיו שנונים כמו שחק.

בחיים !!11

בחייםםםם !!!!!!!1

מוהאהאהאהאהאהאאהאאאאאהאהא !!!!!!!11

 

כבר אמרתי שאני עיייייפה ?

 

האמהאמ.

 

אממ.

אז מה רציתי להגיד ?

הא.

שחק סקס !

סקס מהלך עם ציצים ענקיים

 

מי מצטרף אלינו לקניית חזיות [או סלי קניות בשביל שחק] ענקית ?

נקנה לכם חזיות מנומרות שאתם תשלמו עליהם. <:

 

 

אה כן.

 

מייספייס

שוקס

בלוג

 

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמת חשבתם שיש לי שוקס ?

עמות.

 

 

 

 

 

שחק איי ~סמיילי פרו~  אותך D:

 

 

 

 

סתיייייייייייו.

נכתב על ידי Freya , 27/11/2007 02:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתו ב-30/11/2007 18:00
 



בלאגן במחשבות, אין דרך יותר טובה לארגן אותן מאשר בבלוג.


אני מתאכזבת מהר מידיי. או שאולי יש לי יותר מידיי ציפיות?
בכל מקרה אני נדפקת.
הכל נהרס לי בזמן האחרון.
לפחות ביום רביעי היה כיף. לפחות זה.

חדש, ישן, מתפרק ומלא עובש- זה תמיד יעבור אצלי.
אוח, אין לי מושג מה אני כותבת כבר.
בואו פשוט נעשה Delete לתקופה הזאת.
טוב, הלוואי ואפשר היה.

Operation Ivy כ"כ ממכרים. הם פשוט טובים.
וכך גם Rancid.
פשוט אנרגיות אחרות. כ"כ שונות מדברים אחרים. סעמק, זה כ"כ מדבר אליי ...

אני צריכה עיצוב חדש. הכחול כבר יצא לי מכל החורים.
אני צריכה הכל חדש. גוף חדש, מחשבות חדשות,
גאד.. אם רק הייתי פחות נדושה.
הלוואי ויכולתי לשים ה כ ל בצד. להתמקד בעצמי. להגיע למצב, שאני אוהבת את מה שאני רואה מולי.
לא סתם הצגה, שאני מציגה אפילו לעצמי בנסיונות שכנוע רבים. פשוט... אני. אמת.

אמת?
שקר?
מה זה משנה כבר. הכל אותו דבר.
There are many roads to Rome.
All I need to do, is to find the one that fits me. The one I can trust

זה הטופיק החדש.
העיצוב יבוא בקרוב,
החדשנות תעוף מהחלון.
אני בסדר. (?)

הא, גל, תודה על הפרו.
עכשיו רק צריך לדעת איך להסתדר איתו.
נכתב על ידי Freya , 23/11/2007 16:58  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the world is my ב-26/11/2007 20:32
 



לשבור את הקרח. תמונה שלי?


קר לי. אני פאקינג קפואה.
אבל מה, לא בטוח אם זה פנימי או חיצוני.
גאד דאמט, אני מרגישה כ"כ מוזר.

שינוי? שוב? אוקיי, אני מוכנה.

http://img88.imageshack.us/img88/8377/pic101kv7.jpg

יאמי. עכשיו רק צריך אחד אמיתי.
ובנימה יותר אופטימית,
התאפרתי היום. לבד. פחדתי לעשות זאת,
אבל החלטתי שכן. אז התוצאות לפניכם...

http://img222.imageshack.us/img222/7105/image2ip9.jpg פיקסלאציה. כוסעומו.

הוא אומר/ת (22:10):
שחק את לא בסדר!
אני אומר/ת (22:10):
מה? O:
הוא אומר/ת (22:10):
למה ברחת מגן עדן?!
נכתב על ידי Freya , 20/11/2007 21:49  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rory O'shea was here ב-23/11/2007 16:36
 



לדף הבא
דפים:  

19,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Freya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)