לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~shinku chan~


~Come to the dark side~


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

חדשות~




אז אחרי המון זמן בלי שום כניסות לבלוג האומלל הזה החלטתי לעדכן~

עוד 9 ימים לכנס אמא''י ^O^ מי בא?~

הצלחתי לחסוך 370 ש''ח ~יאי לי~

ביום שלישי המבחן ביפנית <אחרי דחייה של 3 פעמים בגלל שלא יכולתי להגיע> אין לי כוח ללמוד עכשיו ויש לי עוד מבחן במתמטיקה -_-;;

התחלתי FSN ~ סייבר לשלטון~וגם ריידר חמודה לא פחות ~במחשבה שנייה גם רין וגם אילייה~ קיצור כולם~

בגלל שאני באקה לא קטנה,אין לי מה לכתוב,אז כרגיל נשים תמונות~






מיסוזו-צי'ן 3>

 





אלן 33>



ובזאת סיימנו~

ברחו מהר ~וטוב שייגמר~

 

נכתב על ידי , 1/12/2007 13:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshinku אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shinku ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)