לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

"אנחנו כאן בשבילך"...


המצב הכלכלי מחייב את כולנו להיות "עם יד על הדופק", "מביני עניין וכלכלה",

"לשקול את צעדינו בזהירות", בלה בלה בלה. כאילו שזה יעזור. את שהפסדנו...

הפסדנו, וכל "ילד גדול" יודע מה היה לו, מה נגסו ממנו, מה נשאר לו, והכי גרוע...

לא יודע מה יהיה הלאה ומה ישאר באמתחתו.

ובכל זאת, על מנת להרגיש "פעילה" ועניינית, החלטתי להתקשר אל אחת מחברות

ההשקעות אליה הועבר כספי לפני כשנתיים, כשהבנקים נאלצו להעביר את קופות הגמל

מחזקתם לידים אחרות.

התקשרתי על מנת לשוחח עם יועץ השקעות, לשאול למה הדוחות לא הגיעו אלי ולברר

אפשרויות העברת הכספים בין מסלולים. כי ככה אני אמורה לנהוג כאדם בוגר ואחראי,

נכון? (כך יעץ לי אחד המתנדבים שלי במרכז המידע)

ענתה לי פקידה חביבה (לשם שינוי לא משיבון אלקטרוני כזה שמעצבן ומתזז את הממתינים להקיש על כפתורים שלא מובילים לשום מקום).

פקידה: שלום, במה אוכל לעזור?

אני: יש לי קופת גמל אצלכם.... ואני מבקשת לשוחח עם יועץ.

פקידה: השאירי את מספר הטלפון ונחזור אליך.

אני: בסדר. מתי אני צפויה לקבל שיחה?

פקידה: תוך 48 שעות.

 

48 שעות? נחנקתי. איזה מין שירות זה? כמעט שאלתי אותה, באמפטיה כמובן..,  אם גם שם יש פיטורין וחסר כח אדם. לא שאלתי, כי מיד נזכרתי ש "מה פתאום"..שם אין  ולא יהיו פיטורין. שם כולם רגועים. את השכר שלהם הם הרי מבטיחים מראש. ע"ח..

אבל.. 48 שעות? לא מוגזם? מה הם רוצים להבטיח, שלא אמכור? שלא אמשוך את כספי?

שלא אשפיע על המפולת? (אפשר לחשוב כמה יש לי.. )

לא נותר לי אלא להמתין...ואני עדיין ממתינה. אפילו שיחת טלפון מנומסת לא נכנסה.

 

הבוקר החלטתי לנסות טקטיקה אחרת. נכנסתי לאתר של אותה חברה גדולה במטרה להשאיר הודעה כתובה. לבטח יש להם "צור קשר". הגיוני, לא?

במקום המילים "צור קשר", ולאותה מטרה בדיוק, מצאתי את המשפט החביב והמזמין:

"אנחנו כאן בשבילך". "איזו גישה חביבה" חשבתי. ומיד נזכרתי באתר החדש של הספרייה אותו אנחנו מאפיינים בימים אלו, ואמרתי לעצמי, בישיבת צוות האתר הבאה אציע, במקום "צור קשר"... את הנוסח "אנחנו כאן בשבילך".

נכנסתי, מלאתי את פרטי האישיים, כתבתי תוכן ספק כועס, ספק מוכיח, ספק מבקש, הקלדתי את האותיות והספרות של  הקוד המוצג, הקפדתי למלא את כל השדות עם הכוכבית האדומה לצידם, לחצתי על "שלח" והוספתי את ברכת הדרך..

ואז...כמה לא מפתיע... ההודעה לא נשלחה ובמקומה עלתה הודעה " התוכן שגוי".

נו, בטח, בטח שגוי. זה בדיוק מה שהם לא רוצים לקבל בימים אלו...

אפשרות נוספת: התיבה שלהם מלאה וגדושה בהודעות ואין להם עניין לשלוף אותם ולטפל בהם.

 

אנחנו כאן בשבילך... ???

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 27/11/2008 08:19   בקטגוריות קופות גמל, כלכלה, אקטואליה, שיווק, שירות לקוחות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)