לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

כנס מולטי ידע 2009


לחברי ולחברותי המידענים:

כנס מולטי ידע 2009 קרב ובא. השנה הנושא המוביל שלו מעניין ונשמע מבטיח:

"הספרייה במעגלי החברה".

השנה הוזמנתי להשתתף ביום הראשון לכנס, 16/3/09, במושב "ניהול נוכחות

מקוונת ברשת" בהנחיית יגאל חמיש.

נושא השיחה שלי (אני מקווה שזו תהיה שיחה ולא הרצאה):

"הבלוג שלי ואני - למה התחלתי ומה קרה לי בדרך".

כל מי שמנוי על בלוג זה וקורא את הפוסטים שלי בקביעות, יכול לתאר לעצמו על מה

אני הולכת לדבר. אבל, אל "תברחו"... במושב זה ירצו עוד שלושה מרצים והנושאים

שלהם מעניינים. (ראו בפרוספט שקיבלתם).

אותי מעניין המושב "מידע במגדל השן" שיתקיים באותו בוקר. שירותי ספריה וירטואליים,

שימור ודיגיטציה, אגוד ספריות וידיעות ביבליוגרפיות.

מבחינתי, מחכה לי יום מעניין.

ומיספר מילים על מושב "דרך המחקר" אשר יתקיים ב-18/3/09 - היום השלישי של הכנס.

ההרצאה האחרונה של אותו מושב נקראת:"השפעת המידע והאינטראקציה החברתית

על תהליך תיוג תמונות". הרצאה של 4 חוקרות ומרצות מאוניברסיטת בר-אילן.

נושא ההרצאה שעשע אותי. הפוסט האחרון שפרסמתי כאן, ב-17/1/09 נקרא:

"מנפלאות תיוג ורישום מדוייקים" או במילים אחרות: השפעת רישום ותיוג תמונות על 

קשרים חברתיים....

אז מה היה קודם? הביצה או התרנגולת?   מי השפיע על מי ראשון - התיוג על הקשרים

החברתיים (כפי שאני נוכחתי לדעת) או ההיפך, כדברי החוקרות. הרצאה מסקרנת!

ולפני שאני חותמת רשימה זו:

פתחתי לכנס  "כרטיס אירוע" בפייסבוק. מנויי פייסבוק מוזמנים להכנס, להירשם,

לכתוב ולהגיב. ומי שעדיין איננו מנוי שם, בואו להרצאה שלי ותשמעו למה כדאי.

פרטים על הכנס, התכנית המלאה + טופס הרשמה, כאן.

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 28/1/2009 20:18   בקטגוריות כנס מולטי ידע 2009, מרכז ההדרכה לספריות ציבוריות, השתלמויות, מידענות, מידענות, בלוגוספירה, אינטרנט, תיוג, פייסבוק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)