לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

מה זה ה"מיש מש" הזה?


בכל חודש יולי הבלוג שלי ואני חוגגים יום הולדת. ביחד ולחוד. לא באותו תאריך אבל פחות או יותר באותה חגיגיות.

הוא "נולד" בתחילת החודש ואני באמצעו. בכל יום הולדת, שלו, אני יושבת עם חשבון הנפש שלי - לגביו - לגבי.

שהרי יום ההולדת שלו הוא יום של סיכומים - שלי. ויום ההולדת שלי..בא לידי ביטוי גם אצלו.

הסתבכנו?

השנה הוא בן 3. אני קצת יותר... כברת דרך לא קצרה הספקנו לעבור ביחד.

 

זה מאד משעשע אותי להזכר בביטוי "מיש מש" של אמא שלי, משעשע ומפיק געגוע..

אמא איננה לצידי כבר כמעט 10 שנים. לו היתה, היתה כבר בת 86.

אני מדמיינת את עצמי יושבת איתה ליד המחשב, מסבירה, מראה ומקריאה פוסטים, מראה ומסבירה תמונות.

והיא הייתה נהנית. אוי, כמה שהיא היתה נהנית. גם מהתכנים, ובעיקר מזה שאני יודעת כל כך דברים חדשים,

הרבה יותר ממנה. כי ככה היא היתה. העריכה את עצמה "קטן קטן" ונתנה כל כך הרבה קרדיט לאחרים.

 

אם היתה שואלת, על מה אני כותבת ולמה, הייתי מסבירה, על כל מה שמתחשק לי:

- על המשפחה (עד כמה שניתן.. )

- על העבודה המגוונת שלי בספרייה "שלי" אותה לא הכירה.

- על חוויות מיוחדות ובילויים.

- על טיולים בארץ ופעם ב...גם בחו"ל.

- על אנשים מעניינים שאני פוגשת ומכירה.

- על לימודים: קורסים, ימי עיון וכנסים בהם אני נוכחת.

 

ומה אני מצלמת? (שהרי היא בכלל לא הכירה אותי כחובבת צילום)

- משפחה, הרבה משפחה, ואיך כולם רואים את כולם דרך האינטרנט, ואיך כולם נהיו צלמים מומחים...

 (ובכלל, מה זה צילום דיגיטלי?)

- עבודה: אנשים, (הרבה על המתנדבים "שלי") וארועים בספריה עליהם חברותי לעבודה עמלות כל כך קשה.

- בילויים (הופעות, טיולים, חגיגות מסוגים שונים).

- אובייקטים שמעניינים אותי.

 

ופייסבוק...מה זה הפייסבוק הזה שכולם מדברים עליו? ואיזה כיף לפגוש ולראות דרכו את כל הבני דודים מהארץ,

מבלגיה, הולנד, אוסטרליה וארה"ב. כן, כן, כמעט כולם צעירים. גם אני...

מה לעשות. צר לי אמא, בני דורך אינם נוכחים ברשת שלי. כמה חבל!

 

בסוף היא היתה אומרת בהנאה ושימחה שהבלוג שלי הוא  "מיש מש אחד גדול", ושהוא אפילו מוצא חן בעיניה.

או.קי., נכון, הבלוג שלי הוא מיש מש (מקווה שבשלב זה כבר הבנתם מה זה מיש מש), ואחרי 3 שנות לבטים

(ו -210 פוסטים!!!) אני דוקא שמחה שהוא כזה.

 

ואיזה פוסט הוא הפייבוריט שלה? אמממ...קשה להחליט. הפוסטים על הילדים לבטח היו הכי מרגשים. החתונה

של נכדה הבכור שלא זכתה להשתתף בה, העיסוקים המגוונים של ילדי, ו... ו.... הרבה!

ברור לי שהפוסט על אדית פיאף (בעקבות הסרט) היה מלווה בהרבה זכרונות וגעגועים משלה.

 

וואוו, איזה מיש מש יצא לי...

 

זה היה רגע של ...

 

קצת סיכומים והרבה געגוע.

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 7/7/2009 23:15   בקטגוריות נוסטלגיה, אמא, יום הולדת, חשבון נפש, אינטרנט, צילום, רשתות חברתיות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)