לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

הדרך המסורתית והתמימה בין טיפול 10,000 ל-טסט השנתי


תחזוקת מכונית איננה עניין של מה בכך. אולי רק בשנים הראשונות לחייה, כשהיא חדשה

וטרייה וריח הניילון והפלסטיק עדיין מעוררים את החושים עת נכנסים בפתחה.

אין הדבר דומה להחזקת מכונית וותיקה, שלא לדבר על "ענתיקה".נו טוב, לא ממש. לא מועדון ה-5

אבל...15 שנה זה כבר גיל מכובד למכונית, לא?

השבוע חוויתי מקרוב את ההבדל הגדול בין השתיים...(המצוי לרצוי)

מכונית שנכנסה לטיפול תמים (600 ש"ח) בדרך לטסט שגרתי (1,100 ש"ח).

זוהתה כמי שחוותה טראומה וחבלה קשה באגזוז עד כדי החלפתו לכל ארכו (950 ש"ח),

ובין לבין נתקע הסטרטר והובחן כמי שהלך גם הוא לעולמו... (960 ש"ח).

 

מסקנות יום (אתמול) מפרך וחוויות בלתי צפויות:

1. טיפולים וטסט חובה, אבל, לעולם לא בחודשי הקיץ הלוהטים! (שלי תמיד ביולי...  )

 

2. כשמדברים עם חברת הגרירה, לא חייבים לאמר את כל האמת. אתמול התווכחתי איתם

    למעלה מחצי שעה, כשאני מתבשלת בחום ולחות שעת אמצע היום. בסך הכל בקשתי גרירה  

    אל המוסך שלי, מה שמגיע לי בתוקף הביטוח המקיף שלי.

    ברגע ששמעו שהמכונית חונה ליד מכון אגזוזים (לשם נכנסתי לבדוק הצעת מחיר ובשובי

    הרכב לא הניע) החליטו שאני מבקשת העברה מטיפול לטיפול, הווה אומר: אין גרר כזה כלול

    בביטוח ודרשו 280 ש"ח. הסברתי שהרכב לא עבר שום טיפול, שאוכל להוכיח זאת, ושמבחינם

    אין הבדל בין ה"תקיעות" ליד המכון או ליד המסעדה מעבר לכביש. ושאם הייתי יודעת שזו מסקנתם

    הייתי משנה גירסה. הצלחתי לשכנע. ויתרו על התשלום. אבל אז, רעיון מבריק עליו יסופר בהמשך

    הוביל לביטול הזמנת הגרר.

3. כדאי ורצוי להיתקל באנשים טובים ולשמור נאמנות לבעלי מקצוע:

    המוסכניק החביב והנמרץ שלי הגיע לסייע ולנסות להניע את הרכב בסמוך למכון האגזוזים שהוזכר לעיל.

    חברו, בעל מכון האגזוזים, התנדב והציע הצעה מקורית ונדיבה: לוותר על שירותי הגרר, להעלות את המכונית

    ל"ליפט" שלו ולהחליף את הסטרטר אצלו! לא יאומן. רצון טוב חסך שעות המתנה לגרר ודחיית טיפול ביום.

    הסטרטר הוזמן והוחלף תוך פחות משעה, ואני...השארתי את מכוניתי על אותו "ליפט" להחלפת האגזוז.

    איש האגזוזים רכש את אמוני המיידי וקיבל את העבודה טרום סקר שווקים.

    (אגב, תיקון במוסך "הסדר" של חברת הביטוח היה צריך לעלות לי בדיוק אותו סכום, השתתפות עצמית+ אולי,ירידת ערך).

 

4.  בהמשך לסעיף 3: 

    מוסכניק נאמן + מתנדב מקסים דאגו להקפצות שלי בין מוסכים לעבודה. חסכון בזמן ובמוניות.

 

5. החיים הרבה פשוטים כשהבית, מקום העבודה, ונותני השירותים נמצאים ברדיוס קטן!!!

   

09:28: טלפון ממכון האגזוזים. "האוטו שלך מוכן".

          הללויה!!! (לחשוב שרק עכשיו היו מתחילים לטפל בשתי הבעיות...אם הייתי ממתינה אתמול לגרר)

 

 

ממחר...חופש!! סוף שבוע מפנק בבית מלון.

 

 

 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 21/7/2009 09:38   בקטגוריות מכוניות, מוסכים, נותני שירות, אנשים טובים, מתנדבים, ביטוח רכב  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)