לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

"ספרי ספרייה איומים" - בלוג פופולרי של ספרניות אמריקאיות


מיה סלע כתבה היום ב"עכבר העיר" על שתי ספרניות אמריקאיות (מקוריות לטעמי) שפתחו בלוג

ובו רשימות ספרים שיש להפטר מהם. קונטרה לספרים מומלצים לקריאה?...

הכתבה כאן:

  http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,1050,209,39230,.aspx

 

הלינק לבלוג: Awful library books

 http://awfullibrarybooks.wordpress.com/ 

 

על הרעיון אתם מוזמנים לקרא ב"אודות" באתר.

התפעלתי מהפופולריות של הבלוג: " 30 אלף גולשים מבקרים בו מדי יום, וספרנים

מציעים ספרים משלהם להורדה מהמדפים".

 

גם אנחנו נוהגים לדלדל את מדפי הספרים ולפנות מקום לחדשים. השיקולים הם

בדרך כלל: ספרים שאינם מעודכנים, פחות מבוקשים שיש להם עותקים מרובים מדי

וגם.. מצב פיזי עגום. הספרים מועברים, בדר"כ, אל אוסף המאוכסן פיזית במבנה אחר והניתנים

לשליפה ולקבלה תוך מספר ימים.

אינני מאמינה שהספרניות שלנו מעיזות להוריד מהמדפים ספרי קריאה שאינם לטעמן.

 

ואצלכם? קולגות יקרים / ות שלי?

 

תודה לדבורית שרגל על המידע בבלוג שלה

 

* כעבור שעות ספורות מפרסום הפוסט הזה, קיבלתי שיחת טלפון מתחקירנית ערוץ 2. מסתבר שנושא

   הפוסט  עורר עניין ובעקבותיו ..תחקיר על המדיניות בספריות בארץ בנוגע לספרים שנס ליחם...לכבוד לי.

 

*  לינוי בר-גפן הזכירה את הפוסט הזה בתכנית "מה קורה" - ערוץ 2 - 18/8 - 19:00.

   הם זריזים החברה' האלה. אני מקווה שהזכירו גם את המקורות שלי.

   הדיווחים זורמים בטלפון, במייל, כאן בתגובות ו..בפייסבוק. חגיגה!

   מי ששמע את התכנית מוזמן להגיב ולספר לי מה נאמר....

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 17/8/2009 09:25   בקטגוריות ספריה, ספרים, ספרנים, ערוץ 2, "מה קורה", לינוי בר-גפן  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)