לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

קברניטי עיריית ראשון-לציון מכבדים את הספריות בעיר


אם יש משהו שגורם לכל עובד נחת וגאוה, זו הידיעה שהמעסיק שלו מודע, מכיר ומוקיר את העבודה הרבה המושקעת ביום-יום.

אין זה מובן מאליו, אבל השבוע, בעקבות קבלת פרס הספרייה המצטיינת עליה כתבתי בפוסט קודם אני ועמיתי לעבודה שמחים ונרגשים מול ההערכה הרבה לה אנו זוכים. תודה ל:

דב צור - ראש העירייה, לחברי המועצה, לאלי פולק - מנכ"ל החברה העירונית ולחני צביון - מנהלת הרשות למרכזי קהילה וכותרים על ביטויי ההערכה החמים.

תודה מיוחדת לרחל לשם , מנהלת הרשת שלנו, שדאגה שכולם ידעו...

 

 

 

  

 

 

 

   

 

  

 

באתר עיריית ראשון-לציון פרסמה דוברת העירייה את הידיעה  הבאה:

רשת "כותר ראשון" בראשון לציון קיבלה בשבוע שעבר את פרס הספרייה העירונית המצטיינת על שם ק"י גולן לשנת תש"ע, וזכתה ב-50,000 ₪. את הפרס העניקה מנכ"לית משרד התרבות והספורט, הגברת אורלי פרומן.

פרס ק"י גולן מוענק מידי שנה לספריה ציבורית מצטיינת באחד מתחומי הפעילות של הספריות הציבוריות.

השנה, הפרס מוענק לספריה המצטיינת בשירות המעמיד את הלקוח במרכז.

רשת "כותר ראשון" הוכיחה מצוינות בכל הקשור לשירות לתושבי העיר.

השנה הושק אתר אינטרנט חדש שמרחיב את הפעילות האינטרנטית של הספרייה ואת הגישה של הציבור אל המידע הקיים בספריות. הקטלוג הזמין לקהל מאפשר הזמנת כותרים מהבית, קבלת מידע על כותרים חדשים, מאגרי קישור ממוקדים המפולחים לפי נושאים ולפי קהלי יעד, כגון, אתרים חינוכיים, אתרים להורים, אתרי משחקים, ספרי ילדים בטקסט מלא, חידונים אינטרנטיים ועוד.

האוסף של הרשת זמין לכל תושב ומנוהל כאוסף עירוני, שבו ניתן לשאול פריטים מכל ספרייה, והפריט מנויד אל הספרייה שביקש הקורא. מסרוני טקסט נשלחים למנויים ומודיעים על פעילויות מיוחדות. שירות נוסף וחשוב שמעניקה הרשת, הוא מרכז המידע והייעוץ לתושב, המעניק ייעוץ של מתנדבים ויועצים בנושא שירותי ממשל. המתנדבים מסייעים לתושבים בסבך

הבירוקרטיה של משרדי הממשלה, בגישה לאינטרנט ושימוש בו. הסיוע ניתן בשפות זרות.

ראש העירייה, דב צור, בירך בישיבת המועצה את החברה העירונית על ההישג, ואמר כי "כחלק מהמאמץ להעלות את  איכות החינוך בעיר, אנו משקיעים משאבים רבים בחינוך הבלתי-פורמאלי, ושמחים לראות תוצאות".

צור הדגיש, כי רשת "כותר ראשון" היא מקור גאווה לעיר ראשון לציון וקרא לתושבים לבקר בספריות הרשת.

אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית אמר: "מאז שהכותרים והספריות הועברו לאחריותה התפעולית של החברה העירונית שיגשוגם ניכר לעין: תחת הכותרת 'הספרייה יוצאת אליך' בוצעו יוזמות חדשות לטובת תושבי העיר כמו 'סיפורי קיץ' בגן המושבה, המשחק העירוני 'מחפשים מטמון תרבות' וכרגע עומדת בפתח הקמת 'כותר טף' ".

חני צביון, מנהלת רשות מרכזי קהילה וכותרים, מאמינה כי "הכותרים והספריות יהפכו יותר ויותר למרכזי תרבות ייחודיים ויפתחו בפני תושבי העיר עולמות תוכן וידע עשירים ומתחדשים.

רחל לשם , מנהלת רשת "כותר ראשון" , מציינת "הפרס הינו ביטוי לחתירתנו המתמדת לחידושים ב'סל השירותים לתושב' ולגישה מקצועית של צוות עובדים מיומן . אני מקווה שפירסום קבלת הפרס יביא יותר ויותר תושבים להנות משירותי הכותרים והספריות".

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 28/10/2009 07:42   בקטגוריות עיריית ראשון-לציון, החברה העירונית לתרבות נופש וספורט, ספריות, רשת הכותרים והספריות בראשון-לציון, תרבות ישראלית, אקטואליה, "כותר ראשון", יחסי עובד-מעביד, דב צור, אלי פולק, חני צביון, רחל לשם  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)