לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

מה שילדים גורמים לאמהות שלהם...


בוקר. שתי אמהות נפגשות במרכז המידע.

האחת: אמא של יאיר רוה - {מבקר קולנוע, עורך, מרצה ותסריטאי} היא מתנדבת שלי.

השניה: אמא של סטודנט לקולנוע שנה ג'  - אני.

 

אני: "מזל טוב לבלוג של יאיר". {סינמסקופ -  מלאו לו 4 שנים}.

היא: מחייכת, ובגאוה אמהית: "ראית את המתנה שהוא נתן לקוראים שלו?". {סרט חינמי}

אני: כן, כמובן, אבל.. רק ללקוחות אורנג'. לי יש סלקום. {משביתת שימחה שכמותי}

 

אני: יאיר שידר הלילה live blogging הישר מגלובוס הזהב.

היא: כן, כן,..אני ישנתי היטב.

אני: גם אני. {נו באמת..שיאיר וה"גרופיס" לקולנוע יהיו ערים, לי מספיק להתעדכן בבוקר.

     בעזרת ה-Google reader שלי .. , הכי פשוט, לא? }

 

בהמשך נדדה השיחה ללימודי קולנוע, משך הזמן לתואר ראשון {4 שנים!!! באוניברסיטת תל-אביב} וכו' וכו'

 

שתי אמהות נפגשו, דיברו "קולנוע", אבל אף סרט לא הוזכר בשיחה, אפילו לא הזוכים בגלובוס הזהב..

מהדורה חוזרת צפויה אחרי האוסקר.

 

מחר בערב..אני בחוג "שפת הקולנוע באמנות השביעית", בהנחיית יהודה סתיו, ב"סינמה קלאס":

בהיכל התרבות בראשון-לציון. {לא מזיק ואפילו מהנה ללמוד מושגים מעולמו של הילד, לא?..}

הקורס עדיין במחצית דרכו.

כשהילדים התקבצו ביום שישי שעבר לארוחת ערב שבת, הם, מן הסתם, ב-2010 מלאי חוויות ורשמים מ-

"אווטאר" של הבמאי ג'יימס קמרון , ואילו אני מדשדשת הרחק מאחור, עדיין ב- 1948 עם  "גונבי האופניים"

של  הבמאי ויטוריו דה סיקה

 

מה שילדים גורמים לאמהות שלהם...

 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 18/1/2010 23:59   בקטגוריות קולנוע, הורים וילדים, יאיר רוה, אמנות השביעית, יהודה סתיו, היכל התרבות בראשון-לציון  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,379
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)