לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

בין שיפוץ לשיפוץ


שואלים אותי איפה נעלמתי, למה אינני כותבת, אז הנה אני והנה קורותי:

לפני שלושה חודשים שיפצתי ושידרגתי את מפרק הירך שלי, הנה תזכורת. מסתם עצמות (כמו שיש לכם), לי יש בירך שתל עשוי טיטניום וקרמיקה. נכון שווה? חחח. לא סתם שתל. שתל מצפצף! כזה שמודיע קבל עם ועדה שהנה הגעתי, שנכנסתי לחנות, שעברתי בשער קניון וכד'. עדיין לא עצרו אותי לבדיקה יותר מקיפה, אבל גם זה עוד יבוא. אין לי ספק בכך.

לאחר חודשיים בבית חזרתי לעבודה (לפני חודש) ולחיים כמעט רגילים.

השיפוץ הנ"ל עדיין לא הסתיים: 3 פעמים בשבוע פיזיותרפיה, תירגול עם נעלי אפוס, ועייפות.... השיקום מעייף.

אבל, חשוב לציין שנפטרתי מהקב הקנדי שליווה אותי בנאמנות יותר משנה וחצי והיום אני משתמשת פעם ב-, במקומות פחות מוכרים, רק במקל סבא, או כפי שאני קוראת לו: מקל-לייט. הוא נמצא במכונית וכשאני מגיעה אל מקומות פחות מוכרים יש לי אופציה להיעזר בו.

תתפלאו לדעת שהחוויה הכי מרגשת בימים אלו היא העובדה שסוף סוף יש לי שתי ידיים פנויות! חוויה מדהימה בפני עצמה למי שלא חווה יד תפוסה מימיו.

אתמול, לראשונה, סחבתי קניות מהסופר למכונית וממנה לדירתי. לא זוכרת מתי לאחרונה ערכתי קניות מבלי לשלחן הביתה עם שליח.

דוגמא נוספת להמחשת עצמת החוויה: חיבוק בשתי ידיים   (מבלי לחפש היכן להניח את המקל טרום חיבוק). תחשבו על זה!!!

 

עוד לא תמה אפיזודת שיפוץ ושיקום הירך וכבר אני טרודה בשיפוץ מזן אחר. שיפוץ דירה אליה אני מתעתדת לעבור אחרי החגים. למזלי הרב לא אגור בה בזמן השיפוץ.

(תודה מיוחדת ל-ד. !!!!!) את הרעש והבלגן יספגו השכנים.

אין לי מושג מי משני השיפוצים יותר קשה. הראשון הכאיב בטירוף דרך העצבים והסחוסים, השני מכאיב... תודה לאל רק לכיס.

הראשון העסיק חודשים רבים טרום ניתוח, השני מעסיק חודשים ספורים טרום העתקת מגורים.

הראשון יצר תסכול וכאב, פחד מהלא נודע והרבה קשיים פיזיים. השני מיצר עייפות נוראית לצד התרגשות, שמחה והתרוממות רוח.

כן..כן...על שיפוץ דירה אפשר להסתכל מזוויות שונות:

מצד אחד תסכול כי "השמיים (של אחרים) הם הגבול", אבל מצד שני תחושת ההתחדשות מופלאה.

התהליך אמנם מייגע, אבל השינוי יהיה  נפלא. אני בתהליך למידה מאד מרשים. כבר אמרתי לכמה אנשי מקצוע שהם יכולים להסתייע בי כאסיסטנטית

אני לומדת להסתכל על תכניות בניין, לומדת להבדיל בין סוגים שונים של קירות. הידעתם שיש קיר גבס ירוק??

מתחילה להתמצא בתכנון מטבחים, במיוחד קטנים המוגבלים במקום.

לומדת להכיר סוגי עץ ופורמיקה, קנטים כאלה ואחרים, מתחילה להכיר סוגי חיפויי רצפה וקיר, קרמיקות, משטחי גרניט-פורצלן וכד'.

על טיח, טיט, ביטון צינורות, סוגי אינסטלציה, מסעפי חשמל וסוגי שקעים שמעתם? בטוח שכן. אני לעומתכם, לומדת להכיר אותם לראשונה.

הכי הרס אותי השם "אינטרפוץ", מדליק, לא?  ומתנגן כל כך יפה עם המילה שיפוץ.

השיפוץ הזה עולה לי בהרבה נדודי שינה אבל...בטוחה שיהיה יפה.

ההרס יתחיל בעוד שבוע ואז אתחיל לשגר תמונות של "לפני"...ואחריהן, אם תהיו טובים, תמונות של "אחרי".

אני מאמינה שלשיפוץ הזה יהיו פוסטים בהמשכים...עד שימאס לכם, או לי.

השבת הזו מיועדת למנוחה וגם לבילוי (לא לדאוג, רק במקומות ממוזגים!!!) כי בשבוע הבא...שוב: ספקים, בעלי מקצוע, הצעות מחיר וסגירת הסכמים.

מי היה מאמין שאתמודד עם שני שיפוצים במהלך חצי שנה אחת.... אני מרגישה מתמודדת ומנצחת.

תודה גדולה שלוחה מכאן לכל המשפחה, החברות והחברים, למנהלות שלי ולמתנדבים המקסימים במרכז המידע על סיוע, התחשבות וסבלנות אין - קץ.

בלי נדר, אני מבטיחה להיות הרבה יותר פנויה בשנת תשע"א.

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 7/8/2010 11:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)