לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

פגישה בספרייה שהובילה להגשמת חלום


את תהילה כרמי אני מכירה מזה 7 שנים. יחד אנחנו עובדות בספריה "כותר ראשון".

לא ידעתי שתהילה למדה לנגן על פסנתר. לא ידעתי שתהילה חולמת לחזור לנגינה.

לפני חודשים ספורים, עת העמדתי את פסנתרי למכירה הגיעה אלי תהילה, קצת נרעשת, ואמרה בפסקנות:

"פסנתר לא מוכרים!".

לא כל כך הבנתי מה מסתתר מאחורי האמירה הכל כך נחרצת שלה ואז סיפרה לי תהילה על חזרתה לנגינה.

היום קיבלתי מתהילה מייל שהסביר הכל! מייל עם קישור לסרטון מיוחד במינו.

הסרטון שנועד לשידור בטלוויזיה הקהילתית בראשון-לציון, הדהים אותי אותי ובקשתי מתהילה רשות להעלותו לכאן.

בסרט סיפור על שני מגשימי חלומות, תהילה כרמי ויהודה מור. שני אנשים מבוגרים שלגמרי במקרה הכירו בספרייה

והמפגש הזה הוביל אל חוויה מיוחדת במינה.

תהילה יקירתי, אני אמנם מכרתי את פסנתרי אבל אני שמחה שאת שומרת על שלך ונתת לו את הכבוד המגיע לו.

ריגשת אותי מאד! אשמח לקבל הזמנה לקונצרט הבא קריצה.

 

 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 20/10/2010 00:07   בקטגוריות מוסיקה, הגשמת חלומות, "כותר ראשון", ספרניות, תהילה כרמי, יהודה מור  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)