לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

"סטודיו פתוח" בביתו של הצלם מיקי ברנדט - רמת-השרון




 

מידי פעם אני כותבת ומפרסמת אמנים מתחומים שונים.

הפעם אני גאה להציג את בן-דודתי היקר, מיקי ברנדט, צלם חובב.

 



את עבודותיו של מיקי ליוויתי במשך שנים, וגם את תערוכותיו ביקרתי, אך עד כה לא הזדמן לי להציג

אותו בבלוג זה.

מיקי הוא דוגמא נפלאה לאיש מוכשר רב-תחומי, כאשר הצילום הוא תחביב משמעותי בחייו, מילדות.

או כפי שהוא מגדיר טוב ממני:

"בשביל הפרנסה משמש כ-CFO בהי-טק, בשביל הגוף והנפש שוחה ורץ, בשביל הנשמה מצלם".

אני זוכרת את הימים בהם מיקי פיתח תמונות ראשונות בבית הוריו. שנינו ילדים צעירים. הוא היה, בעיני,

"קוסם" בחדר החושך.

היום, בעידן הדיגיטלי, העבודה מתבצעת בעיקר בחדר העבודה ליד המחשב.

 

מיקי מתמקד בדר"כ בצילומי נוף, אם כי אני יכולה להעיד שגם בפורטרטים הוא מצטיין, בעיקר של ילדיו.

בשבת הקרובה יציג מיקי חלק מעבודותיו בביתו ברמת השרון.

  

הנכם מוזמנים לראות הזמנה זו כאישית! מומלץ מאד!

 

וכך כותב מיקי בהזמנה:

הנכם מוזמנים ל"סטודיו פתוח" בביתי ברמת השרון, בו אני מציג

צילומי נוף מהארץ ומהעולם.

 
יום שבת 24/9/2011 בין השעות 11:00-20:00

 

אשמח לראותכם בין אורחי!

 


בברכה,

מיקי

 

בית מיקי ברנדט, רח' ברנשטיין כהן 31, רמת השרון,   0544-221960

 



 

עמק המוות, נמיביה, יולי 2011, הדפסת הזרקת דיו פיגמנטי

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 20/9/2011 17:09   בקטגוריות מיקי ברנדט, צילום, תערוכות, אמנות, המלצות, משפחתי, צלמים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)