לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

דור הולך ודור בא


אצל בני אדם שנות דור = 30 שנה. נכון?

מה הם שנות דור של מכשיר טלפון סלולרי?

 

רכשתי מכשיר טלפון סלולרי של חב. samsung לפני כ-4 שנים.

בזמנו הוא נחשב לדור חדש. "אפילו" כלל מצלמה וחיבור לאינטרנט.

בשניהם נמנעתי להשתמש:

במצלמה - כי היתה לי מצלמה טובה, אמיתית, אחרת.

באינטרנט - בפירוש כדי לא להחמיר את ההתמכרות.

מאז, נכנסו לשוק מכשירי המגע למיניהם ואחריהם ה- iphoons למיניהם וכן הלאה.

ואני..נאמנה לשלי, מרוצה ממנו ומסתפקת במועט.. כולל חשבון חודשי נמוך..

ברור לי שהמכשיר שלי וותיק, אבל עד כמה וותיק רק הבוקר הסתבר לי.

 

הסוללה, שמעולם לא הוחלפה, החזיקה מעמד עד אתמול. לא רע, נכון?

נכנסתי לפאניקה: כל הזכרונות שם! עצבני

איך ידעו שאני חיה?

איך אתקשר עם העולם?

 

הבוקר יצאתי למשימה, שלכאורה נראתה לי פשוטה, רכישת סוללה חדשה.

בשתי החנויות הראשונות הסתכלו עלי כאילו נפלתי מהירח. תנועת היד המבטלת, זו

שמונפת אל מעבר לכתף, בליווי צליל גרוני שכזה ...וואאאההוו....אמרה הכל.

זה מכשיר ישן, פסקו! אין לנו סוללה כזו.

ואז, במיידי, התחיל הליך שיווקי במטרה לשכנע אותי שהגיע הזמן לרכוש מכשיר חדש.

לאחר שיחה קצרה שכללה בדיקת צרכים ובדיקת הבנה, שלי קריצה, הגענו למסקנה, המשכנעים

ואני גם יחד, שבאמת אין לי צורך במכשיר חדש. שהחלפת סוללה בעלות 60 ש"ח (את המחיר

מצאתי מראש באינטרנט) תענה על צרכי.

 

לאושרי הרב הסוללה נמצאה בחנות השלישית.

 

בדרכי הביתה, שמחה ומרוצה התחילו הפיקפוקים. מכירים את ההרגשה?

אז אולי בכל זאת הגיע הזמן לשדרג?

ואולי הסוללה היא הראשונה בשרשרת תקלות שתגענה מחר...ברור שמחר קריצה

ואין לי ביטוח!

וההוצאות רק תגדלנה!

ולמה שלא אהיה כמו כולם? עם תנועת היד הזו שנוגעת ומזיזה את המסך לכל הכיוונים,

במקום המיושנת שסתם לוחצת ולוחצת ונורא מעייפת? {נורא מעייפת...קריצה}

 

למען האמת, הדבר היחיד שבאמת הייתי רוצה זה מכשיר עם מקלדת וירטואלית (מגע),

כזו שלא צריך ללחוץ על שתי אותיות עד שמגיעים לשלישית. כי הודעות אני דוקא כותבת

די הרבה.

וגם...ג'י. פי. אס. קטן על הדרך... יתקבל בשמחה.

 

אז מה?

iphone??

 

אוף. אני כל הזמן מפגרת... חיבוק עצוב

 

טיפים יתקבלו בברכה.

 

כמעט העלתי את הפוסט לאוויר ואז נזכרתי בארוע המכונן מלפני 4 שנים עליו כתבתי בזמנו,

כאן בבלוג!!! הנה

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 18/11/2011 15:50   בקטגוריות טלפון סלולרי, פער הדורות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)