לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

העצמה אישית של מתנדבים


 

                                                                    

 

אתמול קראתי בבלוג של תמר מחב. גלה מחשבים.

תמר היא אשת מחשבים. אני מאד נהנית מהכתיבה המעניינת והקולחת שלה ואף מגיבה לה.

ברשימה החדשה שלה היא כותבת על ניאו-לודיטים. (לודיטים טכנולוגים חדשים).

קראתי את הרשימה בעניין והיא החזירה אותי אליכם, המתנדבים "שלי", במרכז המידע לתושב.

וכך כתבתי בבלוג של תמר:

 

שלום תמר

את מזכירה לי את המתנדבים שלי, רובם פנסיונרים.

כשפתחתי את מרכז המידע לתושב בראשון-לציון בינואר 2005, ביקשתי מהמתנדבים לרשום את

כתובת הדוא“ל שלהם. הודעתי להם שאני מעבירה הודעות באינטרנט, שהם מתבקשים לבדוק

את המייל שלהם ולהתעדכן וכו‘. כמובן, היו מתנדבים שאין להם גישה למחשב או כתובת מייל,

 ועבורם אני תולה הודעות על לוח המודעות והם מתעדכנים רק כאשר הם מגיעים למרכז, אחת לשבוע.

התקשורת עם המתנדבים דרך המייל עובדת פנטסטי, אבל…אני חיכיתי לנס. והוא הגיע!

 יום אחד התוודתה בפני אחת המתנדבות שבזכותי יש לה דוא“ל ובזכותי היא ”התחברה“ לאינטרנט = לקידמה.

מסתבר שלא היתה לה גישה לתחום עד שהגיעה להתנדבות אצלנו, ואז, היא פשוט התביישה על ה“פיגור“,

ביקשה את עזרת בני ביתה, ומאז היא גולשת חופשי, מקבלת הודעות ומגיבה להן, וכו‘ וכו‘.

זה היה ”רגע של נחת“ גדול בשבילי. ואני מאמינה שיהיו נוספים כאלה."

 

אני רוצה לנצל במה זו ולהזמין את כל המתנדבים אשר עדיין אינם משתמשים במחשב /

אינטרנט לפנות אל רחל בטיטו, מנהלת האגף לפעולות חברתיות במינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון-לציון. (רחוב ירושלים 2). טל': 9689809.

רחל מארגנת קורסים למחשבים עבור פנסיונרים תושבי העיר.

עד כה התקיימו כבר מספר קורסים אשר נחלו הצלחה רבה מאד!

יעידו על כך מתנדבים מרוצים שלנו.

ולאחר הקורס, מי שירצה עזרה בפתיחת תא דואר אישי, אשמח לעזור.

ואם באמת תרצו לשמח אותי...אשמח לתגובות בבלוג שלי ואפילו...לפתיחת בלוגים אישיים שלכם!

 

{יש לי רושם שהפיסקה האחרונה של פוסט זה מצחיקה את קוראי, ובצדק...

אני כותבת אל מתנדבים שאינם גולשים באינטרנט דרך האינטרנט, מהבלוג שלי.

אז אל תדאגו...אני מודעת. רשימה זו תודפס ותיתלה על לוח המודעות במרכז המידע  }

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 5/9/2006 07:29   בקטגוריות אינטרנט, עבודה, אתרי אינטרנט, בלוגוספירה, הגיגים, המלצות, התנדבות, זכרונות, מחשבים, מרכז מידע וייעוץ לתושב, פנאי, פנסיה, קורסים, שיווק, העצמה אישית, personal growth, volunteers, computers, חרדת מחשבים, לודיזם, הגיל השלישי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)