לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

על ספרניות ועל דימוי עצמי (2)


בהמשך לפוסט הקודם שלי : 

"סליחה ומחילה - על מאיה רוטמן , על ספרניות ועל דימוי עצמי".

 

היום פנה אלי, יהודה, מתנדב ממרכז המידע בטענה כי רצה להגיב לפוסט הנ"ל

אך מאחר וחלון התגובות איננו מאפשר הוספת תמונות, החליט להגיב ישירות

 למייל שלי. סיכמנו שאני אכניס את תגובתו, כולל התמונות המבוקשות על ידו, מכאן.

והרי הדברים כלשונם:

 

אילנה

 מאחר והבלוג לא ידידותי לקבלת תמונות מהמגיבים, מצ"ב תגובתי לנושא כאן.

עניין תדמית הספרנית ( יש בעולמינו גם ספרנים, ובכלל מוטב להיצמד למונח

האטראקטיבי יותר- מידען-מידענית).

בעתיד זו אולי תהיה התדמית:

 

                           

 

קישור למאמר מאת א. אשד.  (מומלץ לגלוש אליו - אילנה)

 

אם אנחנו בעניין הטרנדי הנקרא רטרו, הרי לך תדמית של ספרנית רנסנסית.

תודות ל Botticeli:

 

          

 

                                                

אך אנחנו בהווה, עדיין, ואולי על בסיס "כוכב נולד" אפשר לעשות קמפיין,

ולבחור את התדמית הרצויה מתוך המבחר כאן,

 

              

        

חג שמח

יהודה

 

 

עד כאן דבריו של יהודה.

 

ולקראת סגירת הפוסט הנוכחי,בנות, אני חייבת לדווח לכן:

התגובה הראשונה לפוסט הקודם היתה: "ספרניות לא חייבות להיות לבושות".

התגובה היתה של גבר בשם חנן כהן. אינסטינקטיבית מחקתי אותה.

 חשבתי שהיא לא ממש מכובדת ולכן כך עשיתי. בפועל, אני די מצטערת.

עושה רושם שהמוח הגברי באמת מגיב דומה..

ואני מתחילה להשתעשע.

אגב, חנן הוסיף לצד התגובה שלו לינק לאתר הבא:

http://www.jessamyn.com/naked/

לא ידי במעל...

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 5/10/2006 22:47   בקטגוריות דימוי עצמי, הגיגים, העצמה מקצועית, נשים עובדות, ספרייה, ספרייה ציבורית, ספרניות, קריקטורות, עבודה, סקירה, שפת גוף, תרבות, לבוש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)