לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

הבלוג שלי


 

 

          

הבלוג שלי בסך הכל בן 3 חודשים.

חודשיים הייתי פעילה ויצירתית, ואילו החודש - חלה רגיעה.

כאילו נגמרו המילים והרעיונות.

אבל....אני חייבת להמשיך הלאה כי...

מורי ורבי, יגאל חמיש, אשר בזכות הקורס שלו, ארגז הכלים המקצועי,

במרכז ההדרכה לספריות ציבוריות בשנה שעברה פתחתי בלוג זה,

הזמין אותי להתארח בקורס לבלוגים החדש שלו.

אני, הבלוגיסטית הטרייה, מוזמנת להציג את יצירתי, פרי לימודי מהקורס הקודם,

 בפני התלמידים החדשים.

אז אני כאן, משתפת אתכם בכבוד שנפל בחלקי, ויותר מזה, בתחושת המחוייבות

 שנפלה עלי. מחוייבות להמשך כתיבה ויצירה.

לפחות עד המפגש עם הבלוגיסטים לעתיד....אשר יתקיים בחודש דצמבר.

אז זהו הפוסט הראשון לחודש נובמבר (אבוי לבושתי), ואני מקווה שיהיו עוד

 בחודש הקרוב.

 

ובהזדמנות  זו:

ברכות לתמר ברכה - גרינברג על הבלוג המחודש שלה

ועל השיתוף המדהים בלבטים ובחבלי הלידה המחודשים.

אין ספק, תמר, כבלוגיסטית וותיקה, עברת כברת דרך רצינית

ויש הרבה ללמוד ממך. בהצלחה!

 

ואם תהיתם איפה בכל זאת הייתי בשבועות האחרונים:

בין השאר:

                                   טיילתי בגליל בסוף שבוע חורפי.

 

                  

                            אגמון החולה - העגורים במים וביבשה

 

                             

                                          ביליתי באמירים.

                               (שימו לב לענן המכסה את המושב)

 

עדכנתי את אלבום התמונות שלי פליקר.

הרחבתי את פעילות מרכז המידע.

קלטתי 3 סטודנטים למשפטים.

וכו' וכו'.

לא היה רגע דל.

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 16/11/2006 00:20   בקטגוריות אינטרנט, עבודה, אישי, ארועים אוטוביוגרפיים, בלוגוספירה, בלוגים, ברכות, הגיגים, הדרכות, המלצות, הרצאות, פנאי, קורסים, שיתוף, תודות, תמר גרינברג ברכה, גליל, אמירים, אגמון החולה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)