לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אינני אילנה שקולניק מלכת היופי מדרום אפריקה


 

             

 

את שמי מצאתי במקום בלתי צפוי, ומאחר ובבלוג שלי אין תמונה שלי,

ולמען הסר ספק, מלכת היופי מדרום אפריקה איננה אני... ואפילו לא

קרובת משפחה (למיטב ידיעתי). לא עברתי גיור ואינני רעייתו של מר

נעמן שקולניק, יו"ר ידידי חב"ד תל-אביב (שם מעניין בפני עצמו...

צירוף מקרים נדיר ומדהים המובן למקורבי בלבד)

 

והרי המידע לגבי אותה גברת חסודה:

 

 

אילנה שקולניק מדרום אפריקה:

http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=12133&lang=hebrew

ו: http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=25951

ו: כאן

 

מכל מקום, התגלית משעשעת

 

וזו אנוכי, בעלת בלוג זה:

 

אני מניחה שכפילתי איננה נראית בציבור בלבוש שכזה... 

 

26.1.07

 

אז כנראה יש בכל זאת קשר.....כך התבשרתי הבוקר, בעקבות הכתיבה

בבלוג שלי. והקשר....יותר של ילדי מאשר שלי.

מבחינתי, זה רק קוריוז. אבל נחמד!

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 25/1/2007 18:58   בקטגוריות אישי, משפחולוגיה, ארועים אוטוביוגרפיים, זכרונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)