לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

כנס הבלוגרים בהרצליה... וגם - הבלוג שלי בן שנה!






אני עומדת לאכזב אתכם: לא הייתי בהפגנה.
היו לי כרטיסים לארוע של הקק"ל, למופע של "הפרויקט של עידן רייכל", (היה מדהים! ממליצה!)
נקרעתי, אבל לא ויתרתי על הפרוייקט. הייתי בטוחה שרבבות יעשו את "העבודה" במקומי, וצדקתי.
התעדכנתי אצל כרמל וייסמן. וגם אצל
מיכל ק. מרקוס - עלמה.
ממתינה להתפתחויות...
אגב, אפי שטנצלר, יו"ר קק"ל העולמי, הכריז על החזרת הקופסא הכחולה (וכאן),
למערכת החינוך! הידעתם?

ולנושא ה"חם" שלי דהיום:
קיבלתי הזמנה מישרא-בלוג של נענע להשתתף בכנס הבלוגרים בהרצליה. וזו לשונה:
"
רצינו להזמין אותך להיות האורחת שלנו ב-Blogference, כנס הבלוגרים הבינלאומי תאמרו, ביג דיל, כל אחד יכול להרשם, להגיע ולהשתתף.
נכון.
אבל המוזמנים של ישרא-בלוג הוזמנו להרשם ולשריין מקום מראש:
"במידה והנך מעוניין/ת לבוא, אנא החזר/י לנו תשובה במייל חוזר, עד ליום ב', 25 ביוני".
....הזמנה זו נשלחה לכמה עשרות בלוגרים שלדעתנו עשויים למצוא עניין מיוחד בכנס
ולכן רצינו לתת להם עדיפות בהזמנות:
במידה ותישארנה הזמנות פנויות, ב-26 לחודש נציע אותן לכל הבלוגרים בישרא-בלוג."
לזה אני קוראת, בנסיבות אלו, כבוד! לא ברור לי במה זכיתי, אבל, זו כבר סוגיה נפרדת.
אם כך, מטעמי respect וסקרנות התחלתי לעבור על התכנייה המצורפת.
פה נעצרתי וחטפתי רגלים קרות. מה לי ולכל אלה?
נתקלתי במונחים שלא הכרתי, במושגים טכניים שאין לי, לא יד ולא רגל, בתחומם.
בשמות בלוגרים מחו"ל שלא הכרתי, ושאולי הייתי אמורה ל"התרגש" מעצם
הגעתם לארץ ומנוכחותם בכנס. אבל אני לא הכרתי, לא התרגשתי, לא התבלבלתי...
נשארתי אדישה.
בשלב זה, כאמור, הייתי עדיין עם ה"כבוד", הסקרנות התהייה והלבטים:
TO GO OR NOT TO GO
ושוב חזרתי לעיין בתכנים, (מסלול מקצועי, מסלול אישי..) וכאן המגנט התחיל להשפיע.
המילים והמונחים שכן הכרתי התחילו ל"דבר" אלי...
להזכירכם הבלוג שלי רק בן שנה. או בעצם - כבר בן שנה (3 ביולי 2006).
לפני שנה לא ידעתי מהו בלוג (על כך כתבתי ברשימות אצלי: TO BLOG OR NOT TO BLOG),
ולבטח לא מהי בלוגוספירה, לא מהם אתרים לשיתוף קבצים, איך כותבים, איך מקשרים,
איך מגיבים, איך משתפים ואיך ואיך...
כל כך הרבה מושגים חדשים, עולם אחר, ואני אפילו... לא התכוונתי. באמת.
במקרה הגעתי לקורס של יגאל חמיש,במרכז ההדרכה לספריות בישראל, הקורס
האחרון שלי לגמול ב', ורק כתרגיל בקורס, ("ארגז הכלים למידען ולמידענית") פתחתי בלוג,
ומאז הוא חי ונושם ולפעמים בועט, ובדרך כלל מלטף. התמכרתי..
כל כך הרבה למדתי, בזכותו במהלך השנה האחרונה: הכתיבה הובילה אותי לקריאת
בלוגים, מהארץ ומחו"ל, אל ערכים בויקי, וכערך מוסף, התחלתי לצלם, כמעט בכל הזדמנות,
מתוך חשיבה שמא אחד הצילומים יתגלגל אל הבלוג ויעשה לי שירות טוב.
ואכן, רבים מצאו דרכם לכאן.
אגב, אפרופו צילומים וכדוגמא טרייה: אתמול התחלתי להתכתב עם בלוגר, רופא מהפיליפינים,
דרך ה-youtube, בעקבות תגובה שלי ליצירת אמנות שיצר.
מדהים, לא?
לסיכום: אני הולכת לכנס. מסוקרנת ומלאת ציפיות. בחרתי את הפאנלים, המרצים, והסדנאות
שמעניינים אותי (לצערי חלקם חולקים את אותה השעה).
ורק חבל אחד - שאין לי קולגות בעבודה בעלות עניין בחוויה המשותפת.
אבל..ישנה תמר. חברה (שהתחילה וירטואלית והפכה לממשית) שהכרתי, איך לא, בבלוגוספירה
לפני כשנה, ולפחות ביום השני נבלה ונחווה בצוותא.
תודה למנהלות שלי מ"כותר ראשון" שמאפשרות ומשחררות, ותודה למתנדבי מרכז המידע
שהחליפו משמרת ומילאו "חלונות" של מתנדבים חסרים, על מנת לאפשר לי להיעדר.
זהו, אין תרוצים. הדרך סלולה ואני יוצאת להכיר וללמוד.
נראה לי שזו מתנה נפלאה, לבלוג שלי ולי, ליום הולדת מס. 1.
המשך יבוא...
(והפנים למעלה...מתאים לכל. הפגנה, מופע, כנס - לבחירתכם )




נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 1/7/2007 00:19   בקטגוריות ארועים אוטוביוגרפיים, בלוגוספירה, בלוגים, העצמה אישית, הרצאות, העשרה, כנס בלוגרים, כנסים והרצאות, תמר גרינברג ברכה, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג, הפגנה, צדק תרדוף, קק"ל, הפרויקט של עידן רייכל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)