לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

יום הולדת, עמידה ביעדים אישיים... ומה הלאה?


יולי שלי - בסימן תאריכים משמעותיים... ציוני דרך.

לא ראש השנה ליהודים, לא ראש השנה לגויים, ובכל זאת:

עת לסיכומים, המשכים, בחינת יעדים ותכניות חדשות. כי?

הלילה בחצות, 18/7, או..טו..טו.. יום הולדתי - והשנה, זהו
תאריך משמעותי במיוחד. לא, לא עגול! ולא ליד עגול.

אז מה כן?

ובכן - עמדתי בכמה יעדים (מאד אישיים), ואני נושמת לרווחה.

זו היתה שנה מורכבת, די מסובכת, חוויתית (לעיתים סוערת).

רבת פעילות ומגוונת - מאד מעשית ומאד ריגשית.

הכל במישור האישי.

יש סיפוק, יש שביעות רצון ואפילו קצת תמיהה.
הבאמת זה, וזה, וזה וכל אלו.. מאחורי? שואלת ובקושי מאמינה.

מסתורית? לא נורא - תסלחו.

בכל זאת אין זה יומן למגירה. הוא ציבורי ואפילו "מלונקק"

(בעברית צחה: "מקושר") לאתר הספרייה.

{אני מקנאה בחלי גולדנברג על היכולת שלה לכתוב בלוג

כל כך אישי, כל כך חשוף, עם מעט עכבות והרבה הרבה שיתוף.

שווה לגלוש אליה ולהתרשם!}

ומה הלאה?

או.קי. אנוח, אטייל, (אטוס -מחר בלילה), אנשום אוויר אחר,

אנקה את הראש, וכשאשוב...מה יקרה? שיגרה? שיעמום?

או לחילופין - יעדים ו"כיבושים" חדשים.

הרבה חומר למחשבה.


החודש - הבלוג הזה בן שנה. יבורך.

עד סוף החודש, יפורסם פוסט מס. 100 !

רציתי, אבל לא הצליח לי, שיהיה זה הפוסט הנוכחי, אם כי

נמצאות כמה טיוטות באמתחתי..

האם הבלוג ישנה כיוון? האם מיעוט התגובות אליו ירפו את ידי?

האם קצב הכניסות אליו, העולה בכל חודש, יעודד ויספק אותי?

ובכלל, למי אני כותבת? אליכם? לעצמי?...

אינני מוטרדת, פשוט תוהה..


ועוד מארועי החודש:

השבוע התחילו שיפוצים במתחם חדש בספרייה שלנו!

עוד קומה (יותר מדויק, חלק ממנה) תועמד לרשות הספרייה, "כותר ראשון"-

תרמ"ב, בת שלושת הקומות.

המשמעות:

מרכז המידע והייעוץ לתושב, שמאז נפתח הובטח לו מעבר למקום אחר,

יותר הולם ופחות מפריע לספרייה, יעבור למשכן חדש, משכן קבוע,

עם פוטנציאל משמעותי להרחבת פעילות.

יולי 2007 - תפנית: מעבר מהבטחות, הצהרת כוונות, תכניות משורטטות...

למציאות מתהווה - אחרת. מאד משמח. יש למה לצפות.

אני כבר מתחילה לדמיין, והמוח שלי כבר קודח:

אפשרויות לפיתוח, צמיחה, הרחבת פעילות, גיוס מתנדבים נוספים,

מרכז מידע יותר פעיל, יותר שוקק חיים, יותר שימושי ויותר יעיל.

הבוקר לא התאפקתי, הבאתי מצלמה כדי לתעד את הלפני.

את החלל שעמדבשיממונו וחיכה זמן כה רב, והעומד לעבור מהפך:




 


זהו, אני טסה לחופשה. קצרה. שבוע. למזרח אירופה. משאירה לכם את

הבלוג שלי למשמרת. אם תרצו - תבקרו כאן, תוכלו לפשפשו בקרביו / קרבי ,

אולי לא תבינו חלקי דברים..לא נורא.

אגב, אין לי שום כוונה להתחבר שם למחשב. אצעד אחורה, במינהרת הזמן.

לא עכבר ולא מקלדת. לא "גוגל" ולא מיילים. לא בלוגינג. לא חדשות.

לא מדד , לא פריים... נו טוב, כן שער $ או אירו , ודי.

שבוע בלי אינטרנט!

נשבעתי אמונים רק למצלמה. אפילו שידרגתי לה כרטיס זיכרון.

שחס וחלילה לא יחסר. גם "פליקר" ימתין בסבלנות עד שובי.

ניקוי ראש נטו...


נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 17/7/2007 22:47   בקטגוריות ארועים אוטוביוגרפיים, הגיגים, התחלות חדשות, מרכז מידע וייעוץ לתושב, עבודה, יום הולדת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)