לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

"אריק סיני שר ליאונרד כהן" - מופע




אריק סיני בהופעה חיה - 25/7/07

זוכרים את הרשימה שלי על ליאונרד כהן?
ובכן, מאז אני ממשיכה להקשיב לדיסקים שלו, ולצפות בקליפים
שלו ביו-טיוב.
"גיגלתי" ומצאתי שאריק סיני שר את שירי כהן
במופע חדש (יחסית). נפלא! שתי ציפרים במכה אחת.
שני אמנים אהובים - לטעמי שילוב מנצח!
על פי התכנית המקורית הייתי אמורה לשוב מרומניה
ב-28/7, בלילה וכך להחמיץ את המופע שרציתי לראות
במועדון "קמלוט" בהרצליה.
כשהסתבר לי שהטיסה הוקדמה,
מיהרתי והזמנתי כרטיסים למופע:"אריק סיני שר ליאונרד כהן".
מיטב שיריו של ליאונרד כהן משנות ה- 60 ועד היום.
באנגלית ובליווי להקה גדולה.


צילום המופע.

על אריק סיני נרשם באתר האישי שלו:
"אריק סיני, אחד המבצעים והכותבים הטובים בישראל ומי
שהצליח למצוא את השילוב המקורי בין פולק-קאנטרי אמריקאי
לרוק ישראלי מגיש את מיטב שיריו של ליאונרד כהן באנגלית,
בליווי להקה בת ארבעה נגנים ושתי זמרות ליווי ובעיבודים של
עמוס בן דוד".
במופע שאני ראיתי היו 3 זמרות ליווי מעולות + זמרת אורחת
מצויינת: שרון קרלן, בת למשפחת קרלן הוותיקה מראשון-לציון!
(מי שמכיר - בית המרקחת מול בית יד-לבנים..). גם ארבעת
עשו עבודתם נאמנה.


אריק סיני ושרון קרלן בהופעה חיה.

ועוד נכתב באתר של סיני:
"קולו העמוק של אריק סיני וסגנון השירה שלו דומים להפליא
לסגנונו של ליאונרד כהן, מה שמבטיח חוויה אמיתית לאוהביו
של הזמר האמריקאי".
אכן, כל מילה מדוייקת. והחוויה - גדולה.
בין השירים במופע: להתראות מריאן, ציפור על תיל, סוזאן,
קודם נכבוש את מנהטן, הללויה, קחי את הוואלס הזה ועוד...".
ואני הכי אהבתי את הביצוע לשירים: (כאן למטה ביו-טיוב
בביצוע ליאונרד כהן).
I'm Your Man
ו - Hallelujah

אני מקווה שבקרוב נצפה שם גם באריק סיני, שר את שירי כהן.
מי שמעוניין להזמין כרטיסים למופע:
כאן. אינני מקבלת עמלה...
מילים לשירים בעברית של אריק סיני.

תודה לזמר , למלוויו, ולמארגני הערב על שאפשרו לצלם
במהלך ההופעה! מלבדי היו עוד כמה מעריצים שהצטיידו
במצלמות מראש..
תודה למועדון "קמלוט" על ערב מהנה במיוחד. לזכותם ייאמר כי:
1. המיזוג היה בטמפרטורה הכי נכונה שאפשר.
2. הווליום היה בעצמה הכי מתאימה. במיוחד בהתחשב לעובדה שישבנו
קרוב לבמה ולרמקולים.
3. המנות שבחרנו היו טעימות. אחת, אחת.
4. השירות היה אדיב ומהיר.
קצת צפוף בין השולחנות, אבל בסך הכל: ערב מהנה במיוחד.

עדכון: 3/8/07
גיליתי שלאריק סיני יש בלוג!



נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 1/8/2007 14:06   בקטגוריות המלצות, ליאונרד כהן, מוסיקה, נוסטלגיה, פנאי, ראשון-לציון  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)