לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

לתת לי טלפון סלולרי דור שלישי, זה כמו...לתת אגוזים לחסרי שיניים.



שידרגתי וקיבלתי מסלקום * טלפון חדש. דור שלישי. מכשיר אלגנטי ויפהפה.
ולמה ההשואה לאגוזים? כי אני מרגישה עייפה, סחוטה ומרוטה. כמה עוד אוכל ללמוד?
עד מתי יהיה עלי "לרדוף" ולהתמודד עם הקידמה? להתגבר על מוקש "זריזות האצבעות"
והחשיבה של הדור הצעיר. (הם באמת אלופים!) ובכלל, למה הטכנולוגיה הזו כל הזמן
משתנה ומשתפרת? מה באמת בוער להם שם ליצרני הסלולר?
מה באמת הכי חשוב להם: כסף, אתגרים חדשים, תחרות או יוקרה?
ומה מצפה לנכדי? האם בכלל יש limit למירוץ הזה?
אתמול עיינתי בחוברת. שיעור ראשון. לא העזתי לבדי, שמא חלילה אזיק לחפץ החדש.
אוקסנה, שתחייה, עם הרבה סבלנות, עזרה לי להתחיל להתמצא בסבך הטכניקות שלו.
לא פשוט העסק הזה, אם רוצים לנצל את מירב הפונקציות האפשריות. כמובן..רק לי לא פשוט..
להלן חלק מהמפרט שלו מתוך אתר Samsung : (בכחול הערות שלי.)
  • תואם לרשת הדור השלישי(UMTS) . יופי. מהי הרשת הזאת?
  • עיצוב פולדר עם 3 פאנלים מתחלפים בצבעים שונים...באמת יפה ומרשים! לא סתם בחרתי בו...
  • גם ילדי התרשמו, ודעתם, כמובן, הכי נחשבת..
  • מצלמת 1.3 מגה פיקסל סטילס/ וידאו + מצלמת . VGA; עוד מצלמה? טרם למדתי את כל הטכניקות
  • במצלמה הדיגיטלית המיושנת ..בת השנה שלי.
  • נו טוב, אולי אשתמש בוידאו אחרי שיסדרו לי נכד
  • שיחות וידאו / צפייה מיידית בשידורים חיים (Streaming Video) לא נראה לי שעובד אצלי. שווה בדיקה?
  • מסך צבעוני (262,000 צבעים, 2.1"( חידוש מרענן לעומת הסלולרי הישן שלי. באמת נעים לעין.
  • נגן מוסיקה MP3 תומך בפורמטים מתקדמים נוספים. חוקי?..
  • נגן וידאו Mpeg4 לצפיה בוידאו קליפים שהורדו וסרטונים שצולמו במכשיר. שימושי?
  • רמקול פנימי מובנה. לא נראה לי שאשתמש. מקסימום פעם ב., אולי בעבודה.
  • דפדפן אינטרנט מתקדם להורדת מגוון תכנים. רק זה חסר לי...כאילו אינני מבלה די ליד המחשב.
  • ניסיתי וגיגלתי לבלוג שלי. הופיע בלוג פיצפון,&amp;nbsp; שכדי לקרא צריך להסיט השורות מצד לצד, מה שאני
  • ממש לא אוהבת. אסתפק בצג מחשב. ומיילים, שיחכו. למה להרגיל אנשים למענים מידיים?
  • משהו בוער? שיטלפנו!
  • חריץ הרחבת זיכרון (MicroSD).; לו רק יכול היה להרחיב גם את הזיכרון הביולוגי? * 2
  • קישוריות Bluetooth / USB פה מתחיל להיות מעניין ונראה שימושי. האם יכול להחליף את ה"דיסק-און-קי"
  • שתכננתי לרכוש? או שבכלל לא הבנתי את הרעיון. מישהו כאן יכול להסביר לי?
  • מתאים לשימוש באירופה וארה"ב Tri-band: 900/1800/1900 MHz במה שונה מהסלולרי הישן שלי?
  • גם הוא טייל איתי בחו"ל.
הכי חשוב לא רשום כאן. 1,000 זכרונות! (רשום במקום אחר). אין לכם מושג עד כמה השידרוג הזה שימושי לי.
אמנם לא זקוקה לאלף, אבל כבר הייתי במצוקת מקום קריטית בישן. כעת אוכל להוסיף את 45 המתנדבים שלי
(עד עכשיו ישבו על רשימה מודפסת בלבד) ובעידן פייסבוק...מי יודע לאן אגיע..
וכמובן, נמצאת בידי חוברת בעלת מפרט אדיר ומדהים באפשרויות / אגוזים..
ולסוגיה נוספת שמטרידה אותי:
מישהו יודע לספר לי מי המציא את המושג "דור שלישי" לתחום הסלולאר? ולמה?
לצערי האסוציאציה מחזירה אותי להיסטוריה, לשואה. אולי זו אסוציאציה של יהודים בלבד, אבל כך אני
מרגישה ואשמח אם השם הזה יוחלף באחר.
ודור שלישי וחצי? למה הדבר דומה? מצחיק, לא?
שוב אני נזכרת במערכונים של הגשש-החיוור: "שש וחצי - מחר יום הולדת..."
אני, מן הסתם, ממש לא מתחברת למושגי הטכנולוגיה החדשים. זורמת איתם, אבל..בהסתייגות.
זה כנראה סימפטום ראשוני של הגיל השלישי הקרב ובא.
מקווה שאתרגל לצעצוע החדש ואפיק ממנו את המיטב.

* ולמה דוקא סלקום? כי אני לקוחה ותיקה, מרוצה ונאמנה שלהם לאורך כל הדרך שלי, כבעלת מכשיר טלפון סלולרי.
זו איננה רשימה מוזמנת..
* 2 את זה יעשה דור 4?
נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 15/12/2007 09:44   בקטגוריות טלפון סלולרי, סלקום, "דור שלישי", מצלמות, הרהורים, טכנולוגיות, אישי, ארועים אוטוביוגרפיים, המלצות, העצמה אישית, מחשבים וטכנולוגיה, צרכנות, שואה, אקטואליה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)