לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

ליבי החסיר פעימה


רקע: כל בלוגר יכול לראות במערכת הפנימית של הבלוג שלו, לפחות חלק מהכניסות לבלוג. כמה נכנסים ביום, לפעמים מי הם (המנויים) וכן הלאה.

אני יודעת, למשל, איזה חיפוש ב"גוגל" מפנה את המחפש אלי, לכאן.

זה מעניין, זה משעשע ומאד מסקרן.

לכן, אני בודקת מידי פעם את דף הסטטיסטיקות של הבלוג, וכך עשיתי גם היום.

 

ה"מציאה" של היום החסירה פעימה מליבי.

מישהו הקליד ב"גוגל" כך:

"הקבר של אילנה".

גוגל נתן לו   28,000 הפניות!  הרשומה השביעית היתה: "משולחנה של אילנה",

הגולש נכנס לבלוג שלי, לשמחתי לא מצא את מבוקשו והמשיך לדרכו.

 

רגע של הלם.

היי, "גוגל", אני עדיין פה! אז מה אם אני בחופשת מחלה...זה רק הגב. נשבעת.

וביום ראשון אני חוזרת לעבודה! מבטיחה...

 

שנייה לאחר שנרגעתי ומתוך סקרנות, גלשתי וקראתי על אותה אילנה שמישהו כתב שיר לזיכרה. קראתי ונרגעתי. זו לא אני...

 

בדקתי את ההפניה של "גוגל". מצאתי שהוא הפנה אל פוסט מאד ישן שלי:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=266004&year=2006&month=11&day=0&pagenum=4

פוסט ובו צילום של הקבר של הרצל...של הרצל ולא של אילנה!!!!!!!!

 

מישהו כאן יכול להסביר לי את הלוגיקה של "גוגל"?  מקווה שזה "באג" במערכת...

כמעט קבר אותי באמת...

אני מדמיינת את הפעם הבאה שמישהו יקליד את אותן 3 מילים נוראיות, באותו רצף, יש סיכוי גדול שההפניה הראשונה תהיה ישירות לכאן, לפוסט זה, כי השתמשתי בשלושתן ברצף.

פחד....

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 1/8/2008 14:50   בקטגוריות גוגל, פחד  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)