לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ``. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מנפלאות רישום ותיוג מדוייקים


לפני שבוע, במסגרת "הסבר פניך לתייר..", ביקרתי במכון וייצמן למדע ברחובות.

מקום מענין ויפה שיש בו הכל:

גאוות מדינה בזכות הישגיה המדעיים (במרכז המבקרים אפשר לצפות בסרט

על הישגי המדענים הישראליים ועל הישגי המכון).

גאווה ציונית (בבית הנשיא הראשון חיים וייצמן יש תיעוד חייו השזורים בהיסטוריה

של עם ישראל, ההסתדרות הציונות העולמית, ציונות, מדע, אמנות, ארכיטקטורה - ממש מכל טוב).

כל אלה לצד מרחבים וגנים מרהיבים, קמפוס ענק ומרשים, אתר תיירותי למופת.

ולענייננו..

בבית ד"ר חיים וורה ויצמן, בחצר הבית, מוצגת מכונית לינקולן מצוחצחת, שמורה ומבהיקה.

 

זו היתה מכונית השרד הראשונה של הנשיא הראשון.

או כפי שכתוב באתר הבית:

In 1950, Henry Ford presented Dr. Chaim Weizmann with a gift:

a royal Ford Lincoln Cosmopolitan car, one in a series of 18 cars of its type,

manufactured according to specifications drawn up for the

President of the United States. It served as the

official car of the President of Israel.

After Weizmann’s death in 1952, it was put on display at the Weizman House.

לא יכולתי שלא להתפעל מהמכונית המרשימה הזו. כל כך התלהבתי עד כי צילמתי אותה מזוויות שונות והתמקדתי בעיקר בסמלים ובכיתובים. הצילומים היו בעייתיים כי המכונית שמורה בתוך ביתן-זכוכית, וההשתקפויות פגמו באיכות הצילומים. בכל זאת החלטתי להעלות אותם לאלבום "פליקר" שלי.

   

 

   

וכאן מגיע הקשר לכותרת פוסט זה:

רשמתי כותרות בעברית ובאנגלית, תייגתי, הוספתי את הטקסט באנגלית שציתתי כאן למעלה, ואז..

קיבלתי הודעה מקבוצה / מועדון חובבי מכוניות לינקולן וזו לשונה:

We welcome your photos 

קבוצת:  Lincoln - An American Luxury Car

בדקתי ומצאתי שזו קבוצה בת 174 חברים, שהזמינו אותי לחבור אליהם, על מנת שאעלה את התמונות שצילמתי לאלבום שלהם. (צריך לקבל רשות כדי להתקבל לחבורה האקסקלוסיבית הזו... ואני, אפילו לא בקשתי ולא ידעתי על קיומה... )

כבוד גדול! התמונות הלא כל כך מוצלחות שלי (לטעמי) נמצאו ראויות ו"נחשבות" לטעמם של מביני עניין..ומאז, יש לתמונות אלו מבקרים מחו"ל.

ברור לי שלא היו מגיעים אל האלבום שלי אם לא הייתי טורחת ורושמת פרטים מדוייקים, ובשתי שפות. {נכון שזו עבודה מידענית?... }

ואם בזכות התיעוד שלי, תגיע לביקור בארץ קבוצת שוחרי מכוניות לינקולן, כדי לראות את המכונית מקרוב...דייני.

בכל זאת, רק 18 כאלה יוצרו באותה סידרה ומי יודע מה עלה בגורל האחרות.

את הצילומים האלה וצילומים מהגן תוכלו לראות כאן.

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 17/1/2009 14:07   בקטגוריות מכוניות, לינקולן, מכון וייצמן למדע, רחובות, ישראל, תיירות, צילום, פליקר, Cars, ד"ר חיים ויצמן, הנשיא הראשון, Dr. Chaim Weizmann, Ford Lincoln Cosmopolitan car, president of Israel, Weizman House, היסטוריה של ארץ-ישראל, טיולים, מידענות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)