לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ``. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סיכום האירועים הבולטים ל-2010



עורך "הנושא החם" של ישרא-בלוג הציע לנו לכתוב ולסכם את האירועים הבולטים לשנת 2010.

ישבתי וחשבתי....

הממממ, ניסיתי להזכר באילו שממש בלטו / השפיעו על דיירי הגלובוס.

לצערי הרב , לא יכולתי להזכר בארועים ממש חיוביים.

אולי כי אני אישה?? אולי כי החשיבה שלי איננה חיובית? (מקווה שזו לא הסיבה).

{שלא תהיינה אי-הבנות: מי שמכיר אותי יודע שזו היתה אחת השנים היותר מוצלחות שלי בעשור האחרון

ושבאמת אין לי טענות! אבל לא על עצמי התבקשתי לדבר, מה גם שהשנה כתבתי המון על קורותי ואם תרצו..

הארכיון של הבלוג שלי מלא מהם קריצה}.

הזכרון האוניברסלי שלי הוביל אל ארועים נוראים, עצובים ומעוררי חמלה והנה אחדים מהם:

 

12/1/10 - רעידת האדמה בהאיטי נגעה ללב כולנו. ישראל שלחה משלחות סיוע. הטלוויזיה

שידרה שעות של שידורים ישירים, כתבות, סקירות. במשך שבועות רבים האירוע הזה היה בכותרות.

לפני ימים ספורים ראיתי כתבה, דוקא חיובית ואופטימית, על נערה מהאיטי, כרותת שתי רגליים כתוצאה

מהאסון שפקד את האיטי, משתקמת אצלינו בארץ. כתבה מאד חיובית. עבודת קודש של צוות רפואי

לצד מחישות, אופטימיות ושמחת חיים של נערה שבאמת מגיעה לה כל העזרה האפשרית.

איזכור חיובי שהיה בבלוג שלי על אמנים שהתנדבו למען הניצולים. כאן

 

5/8/10 - תאונת המכרה בצ'ילי. 33 כורים היו לכודים 69 ימים בעומק 700 מ' בבטן האדמה.

ב-12 באוגוסט הודיע השר הממונה על המכרות בצ'ילה כי “הסיכויים למצוא את הכורים בחיים קלושים“.

עקבנו בחרדה ואף בסקרנות אחר מבצע החילוץ המדהים. אחר "סיעור המוחות" של מומחים בעלי ידע. 

התרגשנו עם המשפחות והסיפורים האישיים. היינו מלאי חמלה ורצון טוב לסייע.

החילוץ הושלם בהצלחה בלתי רגילה ב-14/10/10

(אגב, הערך בויקיפדיה איננו מושלם. אתם מוזמנים להוסיף את פרטי הסוף הטוב!)

 

ואצלינו...עוד סיפור נוגע ללב:

2/12/10 - השריפה בכרמל. טרי טרי וזכור היטב.

איזכור בבלוג שלי. כל מילה נוספת מיותרת.

 

אני מנסה להזכר בחדשות טובות שקרו השנה.

אולי...

2/11/10 -  הסכם השכר החדש שהשיגה ההסתדרות??

נכון, יש שם חתימה על הישגים יפים, אבל....נו...מבחינתי גם הוא צולע:

הבטיחו לעובדי המגזר הציבורי מענק חד - פעמי על סך 2,000 ש"ח במשכורת נובמבר  (זה שעבר) חלקם קיבלו. עובדי הרשויות המקומיות, ואני ביניהם, לא קיבלנו. למה??? כי לא נתנו את הדעת מאיזה "כיס" יצא המענק...פחחח

 

צר לי. לא זוכרת משהו ממש נחמד מארועי 2010. אבל...נהיה אופטימים. יש לנו עוד ימים אחדים עד סגירת השנה.

אשמח אם תרעננו את זכרוני ותוסיפו בתגובות, כאן למטה.

 

קצת לפני הזמן...אני מאחלת לכולכם שנה אזרחית חדשה נפלאה.

תהיו טובים...חשוב לתרום! (המדינה לא עומדת בנטל).

בואו נסגור שנה ונפתח שנה חדשה עם מעשים טובים!

כתבתי ואני מזכירה שנית: מתבקש סיוע להקמת בית הולם לצעירים ירושלמים שממש ממש ממש זקוקים לו. הנה

הזמנה נוספת  לאירוע חגיגי של ויצ"ו - תרומה ושכר כפול לצידה! רכישה מוזלת לצד סיוע לילדים ולנשים בסיכון.



 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 21/12/2010 09:30   בקטגוריות שנת 2010, האיטי, אסון המכרה בצ'ילה, תרומות, שריפה בכרמל, ויצ"ו תל-אביב, אלו"ט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)