לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: Information Science. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כנס מולטי ידע 2008 קרב ובא


כנס קהילת המידע ה-26 יתקיים, גם השנה, בכפר המכבייה ברמת-גן 4-6 בפברואר 2008 ריקי כ"ץ, רכזת המחלקה להשתלמויות וכנסים במרכז ההדרכה לספריות ציבוריות, שאלה אותי אם אני מוכנה, גם השנה, להזכיר את הכנס בבלוג שלי. נעניתי בחיוב ובשמחה. למה לא? אני מחכה לכנס משנה לשנה, נהנית מאקט בחירת היום / ימים המתאים לי להגיע, בדרך כלל מצטערת על כי אינני יכולה להתנחל שם, בשלושתם. השנה אני מצפה לחגיגה אישית בכנס. חגיגה של בלוגרים הנפגשים לראשונה, פנים - מול - פנים, עם חברים מהבלוגוספירה ומהרשתות החברתיות. ביום השני 5/2/08, בפאנל: בלוגרים: יצרני המידע של העולם הוירטואלי, אני מתעתדת לשמוע, בין השאר, את דבורית שרגל עורכת "תפוז". דבורית תרצה על: מבלוג מחתרתי לבלוג מצליח. את דבורית אני קוראת בקביעות בשני בלוגים שלה: ב"רשימות" - הבלוג שלה "לחיות את חייה", ובדה-מרקר-קפה: שם היא נקראת velvet underground אין טעם בקישור. רק "חברים" ב"קפה" יכולים להכנס לקרא בלוגים שם, ואני ממליצה. שווה קריאה. הבלוג מתעדכן יום יום ! ולמשועבדי התקשורת על כל סוגיה: זה המקום לקרא (כמעט) הכל. מסוקר, מתוקצר ומבוקר, מבודח, ציני, אקטואלי, מוערך ומוגב (יש מילה טובה יותר??) ע"י בלוגרים רבים מעולם התקשורת המקומית. עם דבורית אני מקושרת בדה-מרקר קפה ובפייסבוק ומתעדכנת בהנאה. (קשה לעכוב אחריה, הקצב שלה מטורף ומדהים). בהמשך אותו יום אשמח לשמוע שנית, בפאנל רשת לכל המשפחה, את צביה אלגלי. את צביה פגשתי ושמעתי לראשונה לפני מספר חודשים, כשהוזמנה אלינו, רשת הכותרים והספריות, בראשון לציון, למפגש עם הספרניות שלנו. נהניתי, ומאז אנחנו חברות בפייסבוק.. צביה תרצה על משחקים שוביניסטיים - על נשים ומשחקים ברשת. ביום רביעי והאחרון של הכנס אני מתעתדת להפגש עם סמדי מלמד ממכללת כנרת עמק הירדן. סמדי תדבר בפאנל: שיתופיות ברשת, על: שיתופיות, מילים גדולות וספריות. סמדי ואני מקושרות בדה-מרקר ובפייסבוק ונדברנו להפגש בכנס. ואני קוראת בבלוג שלה: ספריית מכללת כנרת בעמק הירדן. מה נעשה בספרייה, חדשות הספרייה, פרטי מידע. עוד באותו פאנל: יונתן קלינגר ידבר על: מספריות ועד ביטורנט - חלוקת המידע ברשת. את יונתן קלינגר, או ליתר דיוק, עו"ד יונתן קלינגר (לתשומת לב מארגני הכנס...), שמעתי בכנס אחר,על: זכויות יוצרים. נושא מעניין וחשוב לכל מי שמגיב וכותב בבלוגוספירה. בנוסף, אני מנויה על הבלוג שלו: 2jk::Intellect or Insanity , בו כותב יונתן בהתמדה קולחת, כלשון כותרת הבלוג שלו: על משפט, טכנולוגיה, חיים ומוסר. בלוג רציני, לא תמיד קל לעיכול / הבנה לחסרי רקע במשפטים, כמוני, אבל מאד מאד חשוב! כן, גם עם יונתן אני מקושרת בפייסבוק.... ככה זה כשהרשתות החברתיות מתחברות לוריד ולנשמה. זהו, אלה הם, על קצה המזלג, הציפיות וההמלצות שלי לקראת הכנס, לצד מרצים רבים וטובים נוספים אשר, כמובן, לא אדלג עליהם! תודה לחברי ועדת ההיגוי על בחירות כה מעניינות ועל היכולת להפתיע (לפחות אותי) בכל שנה מחדש. ואם דיברתי על מפגשים "פנים אל פנים" עם בלוגרים מהבלוגוספירה... ביילע (שם בדוי)בעלת הבלוג: "אמא של מתבגרים".הפעם אנחנו חייבות להפגש. זכרי, קבענו! לידיעת ריקי, המארגנים וקוראי: פתחתי בפייסבוק event = ארוע, ובו קישור לאתר מרכז ההדרכה לספריות + לינק לתכניה של הכנס. ועוד פתחתי שם, קבוצה בשם "מידענות". אני מקווה שקבוצה זו "תתעבה" בתוכן ותתאכלס ע"י מידענים דוברי וכותבי עברית רבים. ולסיום, בפייסבוק קיימות קבוצות של ספרנים ומידענים רבות. קבוצות מכל העולם. עוד סיבה להרשם שם, לפתוח כרטיס, לחבור לקבוצות עניין ולהעמיק ידע!

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 1/1/2008 00:44   בקטגוריות כנס קהילת המידע ה-26, FaceBook, Information Science, kotar rishon, librarians, professional growth, אתרי אינטרנט, בלוגוספירה, בלוגים, בלוגרים, הזמנה, המלצות, העצמה מקצועית, הרצאות, זמן איכות, יחסי ציבור, מידענות, מרכז ההדרכה לספריות ציבוריות, ספרניות, סקירה, פייסבוק, רשתות חברתיות, שיתוף, אינטרנט, עבודה, כנס מולטי ידע 2008  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)