לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"הוי כינרת שלי...ההיית או חלמתי חלום" / רחל


 

ואולי

מילים: רחל לחן: יהודה שרת
ואולי לא היו הדברים מעולם ואולי מעולם לא השכמתי עם שחר לגן, לעבדו בזיעת אפי מעולם, בימים ארוכים ויוקדים (ארוכים ויוקדים) של קציר במרומי עגלה עמוסת אלומות לא נתתי קולי בשיר מעולם לא טהרתי בתכלת שוקטה ובתום של כינרת שלי... הוי כינרת שלי ההיית, או חלמתי חלום?

 

 

סוף שבוע קסום, במלון פסטורל, בכפר בלום:

 טיולים (סובב כינרת): בית הקברות בכינרת, כנסיית הר האושר, ועוד.

 



קברה של המשוררת רחל

קברה של המשוררת נעמי שמר

ובמלון: "לנדוד עם צוענים - מערבות רוסיה אל מעבר לפירנאים"

הרצאות, הופעות, אוכל מעניין והרבה מוסיקה

בסגנון צועני.

להלן מבחר תמונות, מהכינרת וסביבתה.

הסידרה כולה באתר פליקר:

http://www.flickr.com/photos/20332158@N00/ 

 

                                   שירי לי כנרת
                                 ביצוע: מילי מירן                                מילים: עודד פלדמן                            לחן: מילי מירן ורמי קידר
שם הרי גולן באופק, ניצבים עוד בדממה ונערים בהולם דופק, עוד שומרים על הרמה ובישבם עם ערב סביב למדורה עונים הם לך כנרת בשירה: שירי לי כנרת שיר מזמור ישן שירי לי כנרת שיר לי הגולן הדוגית עודנה שטה, מפרשה מלבין בחוף וחורשת האקליפטוס עוד שומרת על הנוף עת נפרשת רשת עם שוך הסערה עונים הם לך כנרת בשירה: שירי לי כנרת... הירדן נוגן סימפוניה עם אלפי הציפרים וביחד בהרמוניה מנגנים ומזמרים וילדים בטבריה בשעת שעור זמרה עונים הם לך כנרת בשירה: שירי לי כנרת...

 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 13/12/2006 20:51   בקטגוריות israel, ארועים אוטוביוגרפיים, אתרי אינטרנט, גליל, דת, המלצות, טיולים, ישראל, פנאי, שיתוף, כנרת, המשוררת רחל, בית הקברות בכנרת, נעמי שמר, טבע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)