לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כדור הקסמים שלי


מכונת הכביסה שלי הלכה לעולמה, מה שאילץ, מן הסתם לרכוש חדשה.

כשזו הגיעה, הגיעו איתה עוד כמה סעיפי "תוספות". לא מחייבים, אבל כדאיים וחשובים

כך אמר המתקין. עגלה, ביטוח ועוד.

ברגע של פראייריות או טיפשות או חוסר הבנה או... הסכמתי לכל ההצעות. סכום בלתי מבוטל.

אבל! המפגש המרגש ביני לבין מכונתי החדשה ובין המתקין לכרטיס האשראי שלי הסתיים עם ה פ ת ע ה!

הבחור החביב (באמת חביב...אפילו עזר והעלה את המייבש על המכונה "למרות שאין זה מתפקידי...")

שלף קופסה מרובעת,

   

 

הוציא מתוכה כדור כחול ואמר: את מקבלת מתנה.

ECO - Laundry Ball

"הכדור הזה מחליף את אבקת הכביסה"! 

שלחתי לעברו מבט סקפטי ושאלתי: "הצעצוע המקשקש הזה"?!

והוא בשלו, עם חיוך רחב: " זה לא צעצוע. זהו כדור כביסה נטול חומרים כימיים הגורמים נזק לסביבה ובכל זאת יש בו

כל התכונות להחלפת אבקת הכביסה המוכרת לך. נסי ותראי". השאיר והלך.

אני מעתיקה מהפרוספקט: "תכולת כדור הכביסה ועקרונות הפעולה:

"מורכב מ-3 סוגי כדוריות קראמיות המכילות למעלה מ-80 סוגים של מינרלים. גבישי קריסטל, תחמוצת FE,

בריום BA, סידן CA, מלח NA של מינרלים טבעיים כמו מגנזיום, טיטניום דיאוקסיד, ועוד.

ובנוסף: בכדור יש מגנטים למניעת אבנית.

אורך חיים: כ-500 כביסות של 5 ק"ג כביסה וזאת בתנאי שהכדור יונח אחת לחודש לרענון בשמש.

גודל הכדור: 10 על 10.5 ס"מ.

משקל: 220 גרם."

 

עד כאן אחסוך מכם את כל עשרות התיאורים והסופרלטיביים הרשומים בפרוספקט.

לא כתבתי עליו לפני שניסיתי.

לא מהרתי להמליץ לפני שבדקתי על כבסי.

היום, לאחר ניסוי על לפחות 10 מכונות כביסה אני יכולה לאמר בודאות:

כדור הקסמים שלי אמיתי ועובד! אפילו על כתמים "קשים".

אם תרצו, זהו מספר הטלפון של הספק שלי: 0222*

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 14/8/2010 08:16   בקטגוריות איכות הסביבה, אבקת כביסה, כדור כביסה, המלצות, Eco Laundry Ball, חומרים אקולוגים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)