לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: Microsoft. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כנס Microsoft למנהלי מערכות מידע


היום השתתפתי, לראשונה, בכנס Microsoft הרבעוני למנהלי מערכות מידע.

הצצתי ונפגעתי...

התכנים והנושאים שעניינו אותי:

1.  Dynamics  CRM 4.0 -  תכנה מתקדמת לניהול קשרי לקוחות מבוסס 

מאגר נתונים מקיף ותיעוד קישרי ארגון / לקוח. 

CRM = Customer relationship management

בעצם, לכנס הגעתי בשביל החלק הזה של הכנס. ה- CRM הוא הכלי שאני

מעוניינת להכניס למרכז המידע והייעוץ לתושב ב"כותר ראשון". תוכנה שתמנף

את המרכז, מעבר למיחשוב הקיים בו  היום.

2. Office 2007 - היכרות מרתקת עם היישומים המשופרים של office.

3. ניהול פרוייקטים. מעניין לשמוע / לדעת. מתחבר לקורס ניהול פרוייקטים שעברתי

לפני כ-3 שנים, הזכור לטוב.

4. אבטחת מידע - הוצגו פתרונות חדשים בתחום כי מאד מתחבר לסעיף 1.

 

נושאים נוספים שהועלו, פחות נגעו לי ולעיסוקי ולכן אינם מוזכרים כאן.

זהו מסוג הכנסים המשמשים בעיקר ל"טעימה", לגירוי, להיכרות ראשונית עם

תחומים חדשים, עם חברות המטמיעות אותם, עם נציגים ועם קולגות.

הקולגות שלי היו 2 חברים לעבודה מתחום המחשבים. היה נחמד לראות את

שלושתנו ברמת העניין בתכנים שהוצגו. כל אחד מאיתנו סיכם לעצמו נתונים

חשובים לתחומו, בכל תחום מישהו אחר. מה שמצביע על הגיוון של הכנס ועל

ההצדקה בשליחת משלחת גדולה ממקום עבודה אחד.

אינני מומחית למחשבים, אני עוסקת במידע ולא במערכות מידע, אבל אני חייבת

לציין שפתיחות לכנסים מסוג זה, פותחת היכרות עם תכנים וחידושים שאסור

להתעלם מהם.

אני בטוחה שכעת אני יותר "בשלה" לעבודה מול אנשי מקצוע / מחשבים ברמה

של: אני יודעת "למה לצפות מהם" ואפילו..."מה לדרוש מהם".

אני יודעת מהי מומחיותם ומהם היכולות והכלים העומדים לרשותם.

זהו צעד גדול וחשוב! 

 

לא פגשתי ספרניות או מידעניות ואף לא ציפיתי..

הופתעתי ואף נפגעתי, במובן השלילי של המילים, ממעוט נשים משתתפות!!!

המין הגברי (להוציא עובדות מייקרוסופט), בלט באופן ניכר ואפילו..מעליב.

אינני מבינה. איפה נעלמו כל הבנות העובדות בהיי-טק?

איך יתכן שבמאה ה-21 נפקד מקומן מכנסים כאלה?

אנחנו, שכל כך זועקות לשוויון ולהכרה, לרוב בתחום הצוארון הלבן, איזו זכות

יש לנו להתלונן, אם איננו מפגינות נוכחות ועניין.

 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 21/2/2008 20:00   בקטגוריות Microsoft, מערכות מידע, העצמה מקצועית, העצמה אישית, כנסים והרצאות, מחשבים וטכנולוגיה, ניהול מידע, עבודה, נשים, פמיניזם, IT  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)