לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

מילים עולות לאוויר


מכירים את התנועה הזו של שופטי The Voice כשהם לוחצים על הכפתור שמסובב אותם אל הזמרים?

אותה תנועה המלווה לפניה ב"פרצופים", בעצימה ובגילגול עיניים, בנידנודי ראש, בחיוכים ובהנפת ידיים?

לחיצת הכפתור על כל גווניה...

בערך כך אני מרגישה כשפוסט חדש שלי מוכן ומבקש "לעלות לאויר".

כל מה שנשאר זה ללחוץ על "אישור" ושנייה אחר כך הוא כבר נמצא באינטרנט.

 

וזה רק פוסט...בבלוג או בפייסבוק.

 

מעניין איך מרגישים סופרים לפני ולאחר לחיצת הכפתור שלהם...כשהם נותנים לעצמם אישור שכתב-היד מוכן,

אותו "כתב-יד" עליו עמלו ימים ולילות.

ברור לי ש"לחיצת הכפתור" שלהם הרבה יותר משמעותית, כבדת-משקל, תחושה של "לידה".

אבל הייתי שמחה לשמוע איך הם מרגישים באותו שבריר שנייה של החלטה.

האם היא מלווה בחוסר ביטחון?

האם היא החלטית?

האם היא מלווה בתחושה של "זהו"..."זה מה יש".... "זה המיטב.."

ברכת הדרך?

 

או אולי, כמו מילות השיר: Words, don't come easy...

 

 

 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 8/1/2013 23:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)