לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

קיבלתי גביע..




Excellent Work.

מזה זמן רב אני מעלה תמונות שאני מצלמת ל"פליקר", אתר לשיתוף תמונות.
עד לפני מספר שבועות השתמשתי בפליקר כאכסניה בלבד.
לאחרונה גיליתי נפלאותיו, (וסיפרתי כאן) גם כספק תמונות חינם של צלמים אחרים.
בתנאי, כמובן, ששומרים על זכויות יוצריהם, וכו' וכו'.
אבל, לא רק באכסניה או בזכויות עסקינן.
הסתבר לי ש"פליקר" היא גם רשת חברתית בינלאומית מעניינת, מרחיבת אופקים
(תרתי משמע), המאפשרת היכרות עם אנשים בעלי עניין משותף.
ההתקשרות יכולה לבוא לידי ביטוי בהסתפקות בתגובה comment מתחת לתמונה או
בהתכתבות אישית, במיילים, בין חברים ברשת.
מאז השתמשתי בתמונה של צלם אמריקאי, התפתחה ביננו תכתובת מסויימת.
הוא התעניין בתמונות שאני צילמתי (לכבוד לי!), שאל על אובייקטים שראה בתמונות.
אני עוקבת אחר צילומיו המתפרסמים בפליקר כי הם מדהימים ביופיים ובאמנותם.
טכנית אני יכולה לראות כל תמונה חדשה שהוא מעלה לאוויר, בתנאי שהיא מוגדרת
לצפיית public. (ישנה אפשרות לחסום / להגביל צפייה בתמונות רק לאנשים נבחרים).
ראיתי שרבים הם המעריכים והמגיבים, מיידית, לתמונות שלו.
ברור לי שהוא צלם מקצועי ומאד מוערך.
בהתכתבות ביננו, לא הצלחתי "להוציא" ממנו עד כמה הוא מוכר / ידוען (סלב...) בתחומו.
הבוקר קיבלתי הודעה למייל שלי שיש לי הודעה בפליקר.
מיהרתי אל האלבום שלי, ושם, מתחת לאחת התמונות האחרונות שצילמתי מצאתי את
ההודעה הבאה:
האייקון הוא הסמל של הצלם, שמו המקצועי הוא , jimages Digital
ושמו האמיתי הוא: Jim Austin
אתם חייבים! להכנס ולראות את התמונות המדהימות שלו! ראו לינק בהמשך.

view profile

Jimages Digital says:

This Is a Great Image !
You Are Invited To Join&amp;amp;amp;Add This To: Extraordinary Compositions

ג'ים אהב צילום שלי והמליץ להכניסו אל הצילומים הנבחרים באתר. הכניסה איננה
אוטומטית. הוא הממליץ ואני צריכה לאשר / לבצע.
התבוננתי שוב בתמונה הנבחרת, לא הבנתי מהו ה"ביג דיל", אבל מי אני שאתווכח
עם צלם מקצועי.
התמונה צולמה לפני שבוע במהלך טיול בבקעת הירדן. בפוסט קודם כתבתי על חלק
מהטיול, על הביקור בנהריים.
ג'ים בחר בתמונה שצילמתי בטיול כרכרות, והיא:



מה מצא בה? אין לי מושג, לא פירט.
תמונות נוספות מאותו "מסע" כאן.

וגם:



המלצה נוספת מהיום: 1/12/07 על תמונה שצולמה במהלך נסיעה ברומניה:



אתמול, לרגע, החסיר ליבי פעימה...נדמה היה לי שהמצלמה החביבה
והפשוטה שלי, התקלקלה. האם התמכרתי גם לעדשה?

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 30/11/2007 09:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)