לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

היום האחרון של שנת 2010 - שלי


את הבוקר ביליתי בעבודה / בספרייה (בימי ו' זה קורה אחת ל....)

 

- כל העתונים בספרייה זעקו זעקה זהה... קצב....קצב...קצב (על המילים הנלוות אני מדלגת).

בושה לאיש, בושה למוסד הנשיאות, בושה למדינה ומעל הכל..בושה לפוליטיקה הישראלית שידעה וקידמה.

 

 - NRG: "בשב"ס נערכים לקראת קצב: "בטח ישובץ בספרייה"

  

    ככה? בלי תואר? בלי הכשרה מוקדמת?...  מבזיון לבזיון עצבני

    רק שלא ישלחו אותו אלינו לסטאז' מזורז או לסדנא בהקמת מרכזי מידע...

 

-  ועוד מחוויות הבוקר בספרייה:

 

אחד הקוראים הקבועים ראה אותי מרחוק. הוא מגיע בדר"כ בימי ו' ואני, כאמור, לא.

חשב שאינני עובדת יותר בספרייה ושמח לקראתי.

התפתחה שיחה. סיפר לי על חוויות הקריאה שלו, בעיקר עתונים. סיפר שמעדיף להגיע בימי ו' לספרייה כי כבר איננו קונה עתונים לביתו. דיבר ודיבר ולי לא היה נעים להפריע ולעצור את השטף.

משיחות על עתונים עבר להמלצות על טיולים ואף הציע לי להצטרף....לסיורים פוליטיים בשטחים.

לא לפני שניסה לברר מהי עמדתי הפוליטית ואף הציע ניחוש. הסברתי שכעובדת ציבור אני מנועה מלהגיב..בעבודה.

כעבור דקות ארוכות האיש עצר את השטף ואמר:

"אני חייב לסיים. ולא, אכעס על עצמי על בזבוז זמן...."

אמר והמשיך לקשקש.

כעבור דקות נוספות, בעוד אני תוהה מי מבזבז את זמנו של מי, אבל שותקת...בכל זאת עובדת ציבור והנימוס מחייב, האיש עצר וחזר על אותו משפט:

"אני חייב לסיים. ולא, אכעס על עצמי על בזבוז זמן...."

בעצירה השלישית נפל לו האסימון:

"אני חייב לסיים לפני שתזרקי אותי מכאן...מתי סוגרים את הספרייה?" (האיש התמיד בקריאת עתונים בדיוק עד הסגירה)

 

מאחלת לכולנו ששנת 2011 תהיה נעימה, גשומה, טהורה, נטולת שביתות, נטולת סערות חיצוניות ופנימיות ובקיצור: שיהיה רק טוב! חיבוק של הסוררת

שאיום השביתה הגדולה יוסר, שהצדדים יגיעו להבנות ושהמדינה תקום ביום א' לשנה אזרחית חדשה כשפחי הזבל מרוקנים וכל מקומות העבודה הציבוריים פעילים ומתפקדים, לא לפני שעובדי הרשויות המקומיות יקבלו את שהובטח להם ולא קיבלו  עצבני.

 

* כל כך גאה בעו"ד רונית עמיאל! קול

 

 

 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 31/12/2010 15:23   בקטגוריות צדק תרדוף, "כותר ראשון", ברכות ואיחולים, זכויות עובדים, מעריב, ספריות, עורכי דין, ערב השנה האזרחית החדשה, שנת 2010, עבודה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)