לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

צלמת פפראצי


מזה מספר שנים בלתי מבוטל אני נוהגת לשאת איתי את מצלמתי כמעט לכל ארוע: טיול, כנס, אירוע משפחתי, אירוע בעבודה ובכלל.

אני אוהבת לצלם. אינני מתמקדת בסוג צילום מסויים. הכל "הולך"... מה שמוצא חן בעיני עובד דרך העדשה והאצבע מתקתקת...

כל עוד אני מתמקדת בנופים, בעלי חיים ודוממים, הכל מתנהל כשורה.

הרעש מתחיל כשאני נמצאת בסביבת אנשים שמכירים אותי. ברגע שהמצלמה מתקרבת לעין מתחילות תגובות כמו:

"שלא תעזי לצלם אותי"

"הראי לי איך יצא"

"שלא יעלה לפייסבוק" (לפני דור הפייסבוק: "שלא תכניסי לבלוג שלך.." )

"תמחקי את התמונות בהם אני מופיע"

ים של פראנויה, תסביכים, צנעת הפרט ומה לא

 

הכינוי "צלמת פפראצי" דבק בי ולא ממש הפריע.

מעולם לא העלתי לרשת צילומים של מתנגדים כרוניים ולבטח לא צילומים בלתי מחמיאים!

 

לאחרונה הופתעתי ממתקפת "חיזורים" אחר הארכיון הפרטי שלי:

דוגמאות:

בעבודה:

מספר ספרניות יצאו לגמלאות. הוחלט להכין לכל אחת מהן אלבום אישי הכולל מכתבי פרידה ותמונות למזכרת.

איפה מוצאים תמונות?

כמובן... אצל צלמת הפפראצי של  הסיפרייה...

כמה שהם "גרידים" החבר'ה. לא הסתפקו בקבצים שקיבלו וביקשו עוד ועוד.

אההה.. פתאום מתאים לכם שבמשך שנים צילמתי? ושכל כך מסודר תייקתי קריצה

הערב שמעתי מופע באחת הספריות. לא לקחתי את המצלמה.

ביציאה נשאלתי: "צילמת?"

חחח  התרגלתם לטוב?..

 

במשפחה:

לפני שבוע הלכה לעולמה מגה, כלבתי האהובה.

מאז לכתה אנחנו אוספים את כל צילומי הארכיון שלה, רובם לבדה וחלקם עם בני המשפחה שחיו איתה 18 שנים, על מנת לאגד אותם

לאלבום למזכרת. ברוב התמונות היא סוליסטית. לא רצו תמונות פפראצי...

והיום, אל מי באו לבקש תמונות??? כמובן, אל צלמת הבית, צלמת הפפראצי המשפחתית..

 

מגה היתה דוגמנית פורטרטים מעולה! מעולם לא סירבה לי ולא ביקשה לראות או לאשר לפני פרסום.

 כאן -  בימי חורף קרים:

כאן - מקושטת בפרח לבן בערב חג

 

כאן בצעירותה, כבת 6. מזכרת מהשלג באיזור מודיעין בין השנים 2000-2001

צילום: אילן שקולניק. מצלמה טרום-דיגיטלית











 

וכאן, לפני שנים אחדות צילם את שתינו שכן בסביבה ירוקה.

אני דוקא מאד שמחה במזכרת שנשמרה לי ממגה בימים יפים...


 

 

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 26/2/2014 00:18   בקטגוריות פלשבק, צילום, צילומים, נוסטלגיה, מגה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)