לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

חגיגת דיואי - סוף סוף מהדורה חדשה אחרי 35 שנה!


אין ספרנית שאיננה מכירה את שיטת דיואי. אין תלמיד "מחויבות אישית" בספרייה שאיננו בוהה במספרים המוזרים האלה, עם הסוגרים והנקודות על גב הספר שעליו להחזיר למקום. אבל, לאחר שקלטנו את ההגיון הפשוט מאחורי השיטה העשרונית הזו, זה קל ובכלל לא מסובך.

היום הבלוג שלי מארח את עינת בסר ממרכז ההדרכה לספריות, בפוסט משלה. פוסט שהוא הזמנה.

הזמנה לכל הספרנים / מידענים (בנים ובנות.. ) שגולשים הנה, ושאולי פספסו את ההזמנה באתר מרכז ההדרכה לספריות ציבוריות. לכבוד לי!

אילנה

 

שלום לכולם,  

אני לא ספרנית, ועד לפני זמן לא רב חשבתי שדיואי הוא חתול שגר בספרייה. אתם ודאי מכירים אותי מ"החבילות של מרכז ההדרכה לספריות" או מהכנסים.

היום אני רוצה לספר על חוויית הדיואי שלי.  ביום רביעי הבא נקיים בבית אראלה אירוע השקה למהדורה החדשה של תקציר המיון העשרוני שיצאה לאור  סוף סוף  אחרי 35 שנה. רצינו מאד להפוך את זה למשהו צבעוני ומשעשע, ולהוציא את החיוך שמסתתר מתחת לערמת החוקים וההוראות של דיואי.

יחד עם השחקן הנפלא דרור קרן, שזרנו קטעים מתוך המופע החדש שלו "מצד שני" ואני מקווה שהצלחנו במשימה.

חיברנו את רמה מסינגר לעניין ועל הכל מנצח ניב קאופמן המעבד המוסיקלי הצעיר והמוכשר.

המבחן יהיה כאמור ביום רביעי ה- 1.4. בבית אריאלה. קבלת פנים החל מהשעה 17:00 כולם מוזמנים!!   

אנא הרשמו  במייל [email protected] או בפקס 03-5790848    

עינת בסר מרכז ההדרכה לספריות בישראל  

והרי ההזמנה:

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 25/3/2009 14:43   בקטגוריות מרכז ההדרכה לספריות ציבוריות, דיואי, ספריות, ספרניות, מיון  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)